aprilia

SJOLLA

våga vobbla
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Honda vfr 750f 1988
BUR/BAR till Aprilia rsv mille??

Hello i snön! Nu skulle jag vilja veta om det finns någon som är lika galen som jag :) funderar på att fixa en bur till min Aprilia rsv mile. någon som vet vart jag kan vända mig så att jag får en riktigt bra bur och en 12bar, tack på förhand från Härnösand:yoparty

Last edited:
men hallå!!!! finns det inte någon som kan hjälpa mig!!!! Lite info tack!:confused:

Du får troligen åka till en verkstad som tillverkar en åt dig. Bör finnas fler medlemmar här som åtminstone kan peka vart du ska ta dig för att få hjälp.

bur mm mm mm

ja det verkar inte som om svenska stunt folket vill hjälpa till:confused: ! men det gör ju inget för en kille från finland som kom med lastbil idag till jobbet skulle fixa bur och bar till mig, och sen skicka det med paket till mig för lite och ingenting:tummenupp tack tack

Har hört att twinnarna får kasst med olja när man ligger högt...

Olja

Millen har torrsump samt två pumpar. Ingen risk för oljebrist där. tycker dock att hojen är för snygg för att stunta med. Två barn, mkt övertid och ett stort träningsbehov håller mig tyvärr borta från att köpa en just nu.

Jag har hört att om man har otur kan fylla bakre cylindern med olja.

Någon som kan bekräfta?
Då jag ska skaffa en Touno och stunta med.

Mvh

Har tyvär ingen aning om det blir olja i bakre cylindern vid slagning har aldrig hört talas om det förut...jag tror inte det är någon fara....så länge vevhusventilationen funkar som den ska.

Kan man inte ge tråden en bättre rubrik, så jag slipper läsa den. :arsele
Tog inte så lång tid iofs, men med långsam uppkoppling är det ändå en misslyckad investering.

Kan man inte ge tråden en bättre rubrik, så jag slipper läsa den. :arsele
Tog inte så lång tid iofs, men med långsam uppkoppling är det ändå en misslyckad investering.

har du inte bättre för dig när du är inne på nått så kan du iallafall strunta i att lägga ner tid att skriva :arsele

Ja det förstås, men då kommer ju samma misstag upprepas igen.
Om alla som sätter för korta rubriker läser mitt insiktsfulla inlägg och rättar sig därefter, då... tja... slipper vi just sådana.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage