Aprilia *xv timräknare?

  • Thread starter Thread starter AP
  • Start date Start date

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Lite allt möjligt
Hejsan.


Har gått och fiskat upp en aprilia rxv450 och jag har sökt och tittat men hittar fan inte totalt antal timmar i megadatorn på hojen. Jag hoppas verkligen det går att se? För allt annat touringshit finns ju där.


MVH
 
har du läst manualen?

edit kolla i den här tråden: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=144952

står en himla massa om det.


Ja det har jag och kollat alla forum och sidor om displayen och pratat med en aprilia försäljare som sa att det behövs en dator för att man ska se hur många timmar den gått. BRA jobbat aprilia! Visst varvräknare, netruallampa och en ful jävla röd lampa som lyser när man varvar lite på en enduro... att inte jag tänkt på det. Varför inte lägga in suduko också så kan man ju spela lite när man kör fucking GGN 2008... Allt detta och inte ens en timräknare... Vaffan hela displayen är ju typ 19" eller nått. Fan min dr650 var ju mer racemaskin än denna touringhästen. haha.

Haha, jag är inte bitter, det är en fin hoj annars. Blir bara lite irriterad.
 
Tyvärr är det så att du inte ser det i displayen..... Men finns i ECU:n som man måste läsa med datan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top