Aprilia verkstad i stockholm?

Extrom

Jak er snel hest.
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
för tillfället skuren Yamaha Tz125
Tjenare

Jag undrar om de finns någon som känner till någon bra verkstad, som kan serva en aprilia rs 125, i stockholmsområdet. Verkstaden behöver inte vara stor eller auktoriserad, huvudsaken är att dom kan sin sak och inte kostar skjortan (som t ex guzzi-center och avamc).

De måste finnas.... :va

Extrom skrev:
Tjenare

Jag undrar om de finns någon som känner till någon bra verkstad, som kan serva en aprilia rs 125, i stockholmsområdet. Verkstaden behöver inte vara stor eller auktoriserad, huvudsaken är att dom kan sin sak och inte kostar skjortan (som t ex guzzi-center och avamc).

De måste finnas.... :va

Vad är det du ska göra?
Jag kan fixa det åt dig för en billig peng :tummenupp

mm, service

Saken är den att jag vill att de ska vara en riktigt verkstad så att man kan få en stämpel i servicehäftet. Det skall alltså vara någon som vet vad som skall göras på en 1200-km-service på en RS..

Extrom skrev:
mm, service

Saken är den att jag vill att de ska vara en riktigt verkstad så att man kan få en stämpel i servicehäftet. Det skall alltså vara någon som vet vad som skall göras på en 1200 - milaservice på en RS..

Då måste du till en auktoriserad verkstad, tyvärr men det är så det ligger till. :tomten

Du gör samma sak vid alla service tillfällena byterolja stift luftfilter smörjer kedjan. Fast det gör man jö efter varje gång man kört, men dom gör sånt iaf.

0nicke0 skrev:
Du gör samma sak vid alla service tillfällena byterolja stift luftfilter smörjer kedjan. Fast det gör man jö efter varje gång man kört, men dom gör sånt iaf.

Byter du olja, tändstift och luftfilter efter varje gång du har varit ute o kört? :kocko

stoooffe skrev:
Byter du olja, tändstift och luftfilter efter varje gång du har varit ute o kört? :kocko

Blir nog dyrt i längden, men sen vet du ju hur de är där uppe i landet. :hihi

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back