Aprilia Tuono?

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
Aprilia RS 125 -03
125_next skrev:
2579425 Tror faktist de med tanken på att en 04 RS kostar runt 40 och den där är på hälften av priset men lycak till iaf... Och snälla ha den itne orginal

samma motor, lite annan röv och andra kåpor fram annars är det samma hoj om jag förstått rätt...

prisskillnaden är så stor som den är FÖR ATT rs 125 är snyggare i mångas ögon, den är mer känd än touno och därav mer svårsåld...
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Fuzzman skrev:
2579829 samma motor, lite annan röv och andra kåpor fram annars är det samma hoj om jag förstått rätt...

prisskillnaden är så stor som den är FÖR ATT rs 125 är snyggare i mångas ögon, den är mer känd än touno och därav mer svårsåld...

Oke!!
 

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4
stoooffe skrev:
2579518 Replicacutsen och ny framlampa så hade den nog fan blivit nice! :)

Om man nu ska på med ny framlampa, då får man nog ta bort instrumentpanelen... Nån som har förslag på framlyse (som inte ser för liten ut)?
En passagerar sadel från en vanlig rs skulle inte skada heller:)
 

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4
lasse kongo skrev:
2583854 den är var fetare och dyrare....

är det bara jag som ser möjligheter att göra den snygg? Har den hemma i garaget nu:D ärligt talat tyckte ja den va mycke coolare IRL än på bilderna:tummenupp
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jo ja ser det också asså bara du byter lampa så har du ju redan en Streetfighter.

Den har ju raisers osv för crossstyren...

Om du fixar detta:

Ny bakdel
Ny lampa
Ny hastighetsmätare
Nytt styre
Fettare bakdäck

Så kan den bli riktigt cool:yoparty :yoparty sen är det ju bara ett plus att den har samma motor som en RS.. strypningarna borde vara desamma också
 

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Ort
jönköping
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
Skaffa en kåpa som döljer kröken:tummenupp
annars en riktigt snygg hoj:tummenupp
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
gileraaa skrev:
2585198 Skaffa en kåpa som döljer kröken:tummenupp
annars en riktigt snygg hoj:tummenupp

Asså du måste vara dum i huve...

Liksom den ska ju synas du kan ju föreställa dig hur det skulle sett ut utan den?

Snyggt... Fuck noo
 

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Ort
jönköping
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
125_next skrev:
2585210 Asså du måste vara dum i huve...

Liksom den ska ju synas du kan ju föreställa dig hur det skulle sett ut utan den?

Snyggt... Fuck noo
aja grattis till en fet hoj:yoparty
 
Last edited:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
gileraaa skrev:
2585222 aprila rs så är det kåpa så man inte ser kröken och personligen så tycker jag det ser bättre ut


Om du håller käften så tycker jag personligen att det vore bättre.
 

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Norrköping
Hoj
-
gileraaa skrev:
2585198 Skaffa en kåpa som döljer kröken:tummenupp
annars en riktigt snygg hoj:tummenupp

Det sitter väll en kåpa över den kröken jag tänker på i alla fall, sen så verkar det på bilden som att den inte täcker framifrån, men det ser också ut som att framdäcket gör att kröken inte syns? Tänker jag på fel krök nu? :va

125_next skrev:
2585210 Asså du måste vara dum i huve...

Liksom den ska ju synas du kan ju föreställa dig hur det skulle sett ut utan den?

Snyggt... Fuck noo

Onödigt att skriva att han är dum i huvudet över en sån sak, han sa bara för andra gången i den här tråden vad han tyckte om kröken, bara att han nu la till som förslag att man ska täcka för den med en kåpa, visserligen undrar jag vad han menar men det har ju inte med saker att göra. :confused:
 
Last edited:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
dezyn skrev:
2585273 Det sitter väll en kåpa över den kröken jag tänker på i alla fall, sen så verkar det på bilden som att den inte täcker framifrån, men det ser också ut som att framdäcket gör att kröken inte syns? Tänker jag på fel krök nu? :va



Onödigt att skriva att han är dum i huvudet över en sån sak, han sa bara för andra gången i den här tråden vad han tyckte om kröken, bara att han nu la till som förslag att man ska täcka för den med en kåpa, visserligen undrar jag vad han menar men det har ju inte med saker att göra. :confused:


Dezyn om man lägger ihop alla hans inlägg så kan man nog räkna honom som dum i huve och ja menar inte bara i denna tråd när ja sa det...

Och det han menar som kröken är själva grejen som är under motorn glömmt bort vart den heter nåt med kammare
 

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Norrköping
Hoj
-
125_next skrev:
2585374 Dezyn om man lägger ihop alla hans inlägg så kan man nog räkna honom som dum i huve och ja menar inte bara i denna tråd när ja sa det...

Och det han menar som kröken är själva grejen som är under motorn glömmt bort vart den heter nåt med kammare

Expansionskammare, jo det var det jag misstänkte, jag tycker också att det inte ser jättebra ut, visserligen är det inget jag skulle störa mig på så värst mycket.

Om du tycker att alla hans inlägg tyder på att han är dum i huvudet och inte bidrar ett dugg till forumet är det nog smartare att kontakta moderator istället för att skriva att han är helt dum i huvudet, i alla fall föra fram det på ett smartare sätt, men vem vet du kanske blev arg.. :gnissla
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top