Aprilia Tuono på AVA

Någon som har koll på denna hoj?

http://www.blocket.se/stockholm/Aprilia_RSV_1000_R_23152147.htm?ca=8&w=3

Är lite sugen, men det är ju en bit att åka. Känns lite mycket att den har 4 ägare på 2 år. Dessutom har den varit avställd sen förra sommaren, har alltså bara varit i trafik en och en halv säsong.

Är det inte så att Mc handlaren också står som ägare? Står det något om det när du kollat upp det? Annars kan du ju ringa o fråga om det har varit privatpersoner eller mc handlare. Tror dem har bättre koll än någon på sporthoj ^^

Är det inte så att Mc handlaren också står som ägare? Står det något om det när du kollat upp det? Annars kan du ju ringa o fråga om det har varit privatpersoner eller mc handlare. Tror dem har bättre koll än någon på sporthoj ^^

Givetvis står AVA MC som nuvarande ägare, men tycker ändå det verkar mycket. Jag står som första ägare på min hoj om man kollar upp den. Det är alltså ändå 3 st registrerade ägare före nuvarande handlare.

Självklart ska jag ringa handlaren innan jag åker upp, men om någon sitter inne med info så kunde det ju vara intressant att ha lite på benen innan jag gör det. Säljaren är ju sällan helt opartisk.

exakt vad är det du är rädd för:confused:

exakt vad är det du är rädd för:confused:

Inte rädd för något. (Förutom clowner.)
Var väl mest bara fundersam om någon hade varit på AVA och sett hojen irl. Sen hela ägarprylen var bara något som slog mig. (Inget jag skulle ha något problem med alltså.) Men jag undrar lite varför två ägare i rad väljer att byta bort hojen efter bara några månaders ägande. Om det är någon sorts måndagsexemplar, har man ju läst om ett par gånger.

Ring upp dom tidigare ägarna. Det gör alltid jag innan jag köper en beg hoj. Dom vinner inget på att ljuga om något då dom ändå inte äger hojen längre.

2 hojfirmor och 2 privatpersoner.
en privatperson per säsong.
hårt körd med slit-och-byt-mentalitet eller felköp? bedömningsfråga...

Du kan få köpa min. Samma årsmodell och miltal. acradämpare sitter på. PM:a om du är intresserad.

/Fredrik

Inte rädd för något. (Förutom clowner.)
Var väl mest bara fundersam om någon hade varit på AVA och sett hojen irl. Sen hela ägarprylen var bara något som slog mig. (Inget jag skulle ha något problem med alltså.) Men jag undrar lite varför två ägare i rad väljer att byta bort hojen efter bara några månaders ägande. Om det är någon sorts måndagsexemplar, har man ju läst om ett par gånger.

Ska förbi AVA idag. Kan göra en okulärbesiktning om du vill. Med 930 mil på mätaren ska den vara fräsch i min bok.:tummenupp

Ska förbi AVA idag. Kan göra en okulärbesiktning om du vill. Med 930 mil på mätaren ska den vara fräsch i min bok.:tummenupp

Hur såg det ut? Kollade du på hojen något? Har inte pratat med dem själv än, får ta det nästa vecka.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman