Aprilia Touno V4 bilder m.m

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Lets start bombing :yoparty

Tyvär värkar den komma först 2010....

art235692040d69426.jpg

art23569203eaa3937.jpg

Tagit ifrån:
http://www.infomotori.com/aprilia_rsv4_tuono_23569_1.html

Babelfish Italia till Engelska:

Aprilia RSV4 Thunder could be the worthy heir of the historical Thunder that - with to Triumph Speed Triple - has been pioniera in the segment of the maxi naked aggressive and prestazionali. Substantially a scarenata Superbike, the new Thunder would have to be equipped with the revolutionary four cylinders to V of 65°, with a beam chassis double in aluminum that allows to have a compact motor but from the amazing performances. The power has not been still declared but it is spoken about 180CV to 13.500 turns. Seen its “vocation” racing, the Factory will have wide regulation possibility, from the chassis, to variable geometry, that the inclination of cannotto of steering but also the positioning of forcellone and that one of the propeller offers the possibility to even vary parameters which. Useless nearly to say it but we specify for thoroughness that all the componentistica is of highest level: staple and Ohlins shock-absorber, Brembo brakes with pliers monoblock and circles in forged aluminum. Waiting for confirmations from the House veneta, gustatevi this optimal realization of ours designer Luca Bar; l' origin is clear and obvious and the family feeling of famous Aprilia also in the front beacon that recalls that one of Dorsoduro 750.

Ja där ser man! Jag som trodde Tuono skulle få en sådan ful framkåpa igen. Så fel jag hade! Denna Tuonon vill jag ha! Långt fetare än sin fula syster som är klädd i kåpor.

Skulle nog kunna tänka mig att byta in Triplen mot en sån här =)

Nu är detta photoshop spekulationer, men visst hoppas man på ett smäckert arr fram på hojen. Tråkigt att den dröjer till 2010.

Fullträff igen av Aprilia...hur lyckas de?? Fortsätter de så här lär ju de andra gå i konkurs!

Härrejeavlar!! Ajm in lööv:tuttar :yoparty

En så'n ska jag bara ha! Får be en stilla bön att verkligheten inte hamnar
allt för långt från fotoshåppen.

Ser rå ut med en nättare toppkåpa men gör nog mindre nytta än föregångaren tyvärr.

Ser rå ut med en nättare toppkåpa men gör nog mindre nytta än föregångaren tyvärr.

Spelar väl ingen roll, den där lär ju tillbringa så mycket tid på bakhjulet att man kallt kan räkna med att tanken skyddar mot väder och vind.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT