Tjena!
Som ni kanske läst så har jag trubbel med min SXV 550. Tror att likrikaten har gått… Probike som är Aprilia-återförsäljare i Malmö vägrar låta mig testa om det verkligen är den som gått. Jag tänkte att man kan koppla en frisk likriktare till min hoj, starta den och mäta över batteriet. Om den laddar som den ska då så vet jag med säkerhet att likriktaren är boven i mitt lilla hojdrama. Om inte… tja, då fortsätter jakten min käre Watson.
Nu undrar jag om det finns någon SXV 550-ägare i Malmö som skulle vilja hjälpa mig. Kanske funkar det med en liknande Aprilia-modell, offroad eller onroad. Det bör ju vara en plug-and-play så man inte ska börja klippa kablar o skit.
Anyone?!
/ZexeL
Som ni kanske läst så har jag trubbel med min SXV 550. Tror att likrikaten har gått… Probike som är Aprilia-återförsäljare i Malmö vägrar låta mig testa om det verkligen är den som gått. Jag tänkte att man kan koppla en frisk likriktare till min hoj, starta den och mäta över batteriet. Om den laddar som den ska då så vet jag med säkerhet att likriktaren är boven i mitt lilla hojdrama. Om inte… tja, då fortsätter jakten min käre Watson.

Nu undrar jag om det finns någon SXV 550-ägare i Malmö som skulle vilja hjälpa mig. Kanske funkar det med en liknande Aprilia-modell, offroad eller onroad. Det bör ju vara en plug-and-play så man inte ska börja klippa kablar o skit.
Anyone?!
/ZexeL