Aprilia RVS1000 "problem fågel?"

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Börja känna suget efter en riktig sporthoj igen och såklart lockar ju RSV.

Finns det något som bruka strula på dem? Kan vara bra att vara påläst på dem när man hade tänkt sticka ut i helgen och kolla på två stycken.

Bruka vara ju snyggare destå dyrare i drift :tuttar

Vilken års model och menar du RSV? , jag har haft en 2001 som jag har kört 3500mil + med och nu en 2006 som har gått 2200mil+ inga störe problem :)

Har du en vecka över kan du alltid skumma genom den här tråden.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=1956

Jo jag hade ju också kunnat göra det fast de personer som har skrivit i det inlägget är oftast inte så vidsynta när man jämför med andra märken mot deras älskade Aprilia. Sen tar det som du sa en Vecka innan man har grävt igenom den. Bättre att dra igång en ny :)

Vilken års model och menar du RSV? , jag har haft en 2001 som jag har kört 3500mil + med och nu en 2006 som har gått 2200mil+ inga störe problem :)

Japp 01 båda två. oki det låter ju lovande. Vad mer kan du dela med dig om de 3500milen. Har ännu inte börjat kolla seriöst efter försäkringar. Ringde insplanet igår men de glömde ringa tillbaka.

Last edited:
delarna är väl mellandyra men det värsta är att dom kan vara svåra att få tag i här i sverige.

men millen går aldrig sönder ändå så det är ingen större fara :tummenupp stabil hoj som fasen verkligen (har bara haft "nya" modellen dock).

Vore det inte för att det var 1:a april idag så hade jag faktiskt trott på er. ;)

Back