Aprilia RSVT Futura blir Streetfighter

Stämmer, mest en intressekoll, vi ska ha barn om ngn månad, så ev får den stryka på foten, bygger vidare så länge ;)

Annar är väl en Futura SF en perfekt hoj att ha under Småbarnstiden. Billig i drift (försäkring), go att köra och coolt utseende.
Själv har jag en Mille som skulle bytts ut i år till om inte vi fått tillökning (2 månader sedan). Den har rullat hela 3 mil hittils i år, men för den låga kostnade så kan de stå utan att brukas så mycket.
På aprillidagen på Sviesta ska den dock luftas ordeltligt :)
Häng med vet jag!

IQ: jo, precis, det är ju inte mkt kapital upplåst i den direkt....ska se till att få den klar nu inom en vecka, sen köra lite & se hur det känns. :)

Lackeraren blev försenad såklart, bakdelen dyker ej upp förrän nästa vecka.

Tack!
Sadeln har en gjuten underdel av byggskum som ligger an mot bakramen, överdelen är lager av neopren som är limmade på underdelen, sen är det en gängstång som går rakt igenom. :)

Monterade nytt relä för LED -blinkarna & på med reflex bak.
Ska ladda ner en decibelmätarapp ikväll & kolla hur jag ligger på ljudet...:gnissla
Sen är det dags för besiktning.

IMG_2203.jpgIMG_2205.jpg

Last edited:
Clip on blir för lågt för min rygg iaf! ;)

Rastade den ordentligt idag, den går bra...för bra...då den inte väger ngt...kul hoj helt klart, vänder huvuden med då ingen fattar riktigt vad det är! :hihi

IMG_2225.jpgIMG_2227.jpgIMG_2230.jpgIMG_2232.jpgIMG_2238.jpg

Back