Bild Aprilia RSV4 Carbon special edition!

bara jag som tycker att kolfiberDETALJER är apfult ?

en framskärm här, en hugger där, miniblinkers, tankpad ...

jag kan dock hålla med om att en hoj med komplett kåpset i kolfiber, med matt klarlack.. DÅ e det snyggt

jag kan dock hålla med om att en hoj med komplett kåpset i kolfiber, med matt klarlack.. DÅ e det snyggt

Äääh detaljer är ju fan snyggare än en sån här klarlacksdoppad blaffa :3freak dda40x_d.jpg
Edit: Nu lät det ju som att jag missade vad du skrev om matt, men jag menade att jag stör mig inte på om nån har en liten kolfiberdetalj här o där, dock när det är tjocka stora blaffor med wet/klarlackad kolfiber så blir det ju kräk..

Last edited:
Sluta nu skriva i den här tråden, jag orkar inte se den där hojen en gång till, mitt hjärta blöder och mitt VISA lider risk för plötsligt-kredit-död :kär:gråta

Äääh detaljer är ju fan snyggare än en sån här klarlacksdoppad blaffa :3freak View attachment 370275
Edit: Nu lät det ju som att jag missade vad du skrev om matt, men jag menade att jag stör mig inte på om nån har en liten kolfiberdetalj här o där, dock när det är tjocka stora blaffor med wet/klarlackad kolfiber så blir det ju kräk..

Ja det där ser billigt och fake ut nästan!

Nej, jag håller med dig. Helt och fullt faktiskt.

Men alla är ju saliga på olika saker. :)

-

Dock tycker jag denna Aprilian var helt ok. Allt blir bättre när man skippar "grafitti-lack" som de ofta föredrar. Rent och snygg ska det vara, bestäm er för EN färg för sjutton! :D

Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...