Aprilia RSV1000 ljud

Själv gillar jag Tigcraft´s 80mm helsystem, fullt blås på bana är att föredra iofs....

[YOUTUBE-ID]2wRGo0B-X2Y[/YOUTUBE-ID]

detta låter fint också....
[YOUTUBE-ID]yY6jJk-N2xI[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Det här tar fortfarande ALLT i mina öron! Har lyssnat på det hundratals gånger och ramlar av stolen varenda j***a gång!!

[YOUTUBE-ID]tDUsbtx8-QY&feature[/YOUTUBE-ID]

SÅ J***A BRUTALT!

Ducati Desmocedici RR V-4 :Bugar

åfan nej det visste jag inte, ändå lyckas inte italienarna fixa till ljudet ur deras twinmotorer trots singelblås, undrar varför dom har börjat med dubbla, kan ju bara vara för utseendets skull:confused: undrar hur sp1:an skulle låta om man fixade 2-1 system på den om det är som du säger, skulle inte våga starta den öht:D

har 2-1 system på min VTR och ljudet blir inte så vansinnigt mycket högre än ett par halvslappt stoppade mig/devil etc.. däremot blir det ett jävla rapp i ljudet, låter som en pisksnärt när det puttrar på lite och kompet är nåt jävulskt, håller man näven en halvmeter bakom utblåset känns det som man får en highfive när man drar på rullen :brinnerup fräckt!! :tuttar

Ljudet e gött men det skulle aldrig få mig att välja en sådan maskin. Kollar prestanda etc och sedan försöker jag få det så tyst det går.....banåkares dilemma men vill vi ha banor i sverige är det ett krav.

Tänk när elhojarna kommer på "riktigt" Då får man montera speakers på hojen så man får lite "retro" feeling heh

Så här ska det låta på en RSV 1000 R

Gollum har fått ett fint ljud i sin Aprilia :tummenupp

Man tackar för berömmet!

Här är en film om när jag monterade mina nya MIVV GP Slipon´s & samtidigt mappade PowerCommandern, där man kan höra ljudet både före och efter jag plockade ur DB-killers (instatserna). Vill du endast höra ljudet utan DB-killers, spola fram till 2 min och njut :D

[YOUTUBE-ID]jMXFwLjNLic[/YOUTUBE-ID]
Mina grannar älskar min hojj ...NOT :hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC