aprilia rsv mille eller ducati 996

Hade du kromsläpp på vipporna på en 999... otur! Trodde de hade kommit bort från de problemen då.

Förresten, Duccarna finns i både rött och svart nu mera så då är det ju klart :D

Har man lite mekkunskaper och intresse är det läge att spara lite kulor på att göra servicen själv.
Lämna in en ducce på service kostar flis, men gör du det själv är det inte mycket dyrare än någon annan hoj.
 
Vilket jävla tjat på dig då! Varför köpa en skithoj från japan när man kan få italienskt!!


Det är inte Honda som haft problem med leverans på delar..... Det är inte Honda man måste byte KAMREMMAR på ofta.... EN HONDA bara går och går för det är KVALITET!!!! Åtta år, ja och fortfarande inga problem! Varför finns talesättet, "det är HONDA-kvalitet"?!

Ducati är snygga ja men sen tar det slut....

Mille är en dussin hoj ja! Kolla på blocket och se hur många SP1/2 du hittar och jämför det med en Mille!!!
 
Alltid retar man någon...... Men eftersom alla tar så väldigt illu upp måste det ju vara en öm punkt.....

God Jul på er!
 
Alltid retar man någon...... Men eftersom alla tar så väldigt illu upp måste det ju vara en öm punkt.....

God Jul på er!

Undrar vem det verkar vara en öm punkt för?
Är det kanske så att du drömmer om en ducce om nätterna men inte vågar köpa en för att det är så dålig kvalitet...

God Jul! :tomten
 
Det tråkiga med Ducati är att dom är så jävla dyra om man inte vill nöja sig med en "vanlig" ducce.... S & R modellerna är ju inte billiga..... Men jag är mer än nöjd med min nuvarande hoj!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top