Aprilia RSV 1000 R Factory

jjdasilva

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2008
Hoj
Kraschad oreggad zx-6r -04
Min Aprilia blev stulen nyligen. Inlåst i garage med tre lås. helt bortblåst och inte ett spår efter någon. Det är den röd/vita.

En ledsen Anders

Den blev stulen nån gång i december. Reg nr FNB 855. Akrapovic slipon. Inga övriga kännetecken den var precis som ny. Den fanns i Karlskrona men den är väl inte kvar i landet känns det som. Polen färjan ligger väldigt nära så där kan den ha gått. Men man hoppas ju alltid.

Tråkigt på sån underbar hoj... Hoppas du får tillbaka vartenda öre till en likadan!

Fy satan vilka svin det finns. Men tyvärr är det nog så att den är "utomsocknes" nu. När upptäckte du att den var borta?

Polaren fick sin Retta snodd inne i staun för några år sedan. Snuten hittade den sen tror jag iofs fast med andra kåpor å sånt.

Idioter!

Fy satan vilka svin det finns. Men tyvärr är det nog så att den är "utomsocknes" nu. När upptäckte du att den var borta?

Polaren fick sin Retta snodd inne i staun för några år sedan. Snuten hittade den sen tror jag iofs fast med andra kåpor å sånt.

Idioter!

Hej
Undrar bara om du vet vad som hände sen. Nån som hade köpt den "i god tro" eller nåt sånt? Eller det var verkligen nån nöt som körde runt på en stulen hoj?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing