aprilia rs

jocko1

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2008
Hoj
kawa zx6r 98- aprilia rs 12503-
hej har en aprilia rs -03. den gör ca 140km. men dom ska vell göra mer. för har kollat efter strypningar men det finns inga. hur mkt varvar dom? det verkar som den inte orkar. men har testat och det verkar inte som den är strypt i cdin. vet nån vad det kan va i så fall?har letat men hittar inget på internet . glad för svar så fort som möjligt. bara seriösa svar tack

Satsar min spänn på att din avgasport (om du har någon) är urkopplad.
Min RS gör 160-170.

ok men är det de som sitten under tanken? vad har du för års då? du kan inte visa på nån bild?

nu vet jag vad det är med den. avgasporten verkar som den hakat sej eller är jävligt seg. ska man renjöra elelr nått då. hur gör man det för att få loss den och göra rent den och till sist ställa in den rätt?

nu vet jag vad det är med den. avgasporten verkar som den hakat sej eller är jävligt seg. ska man renjöra elelr nått då. hur gör man det för att få loss den och göra rent den och till sist ställa in den rätt?

Ja rengör den med svinto el 5:56 det funkade för mig! Sen koppla in den om den inte redan är det. Förhoppningsvis så öppnas den:tummenupp

jag fick problem med min aprilia!!! när den är varm o man varvar den typ 9-10 tusen så orkar den inget vid 5,5 tusen till nästan 7 tusen..
vad kan vara problemet? jag tror att de kanske kan vara tändspolen lr kolven!!

jag fick problem med min aprilia!!! när den är varm o man varvar den typ 9-10 tusen så orkar den inget vid 5,5 tusen till nästan 7 tusen..
vad kan vara problemet? jag tror att de kanske kan vara tändspolen lr kolven!!

Min har samma problem men jag har nyligen bytt kolven.. men den varvar ordentligt efter 7 tusen varv.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back