Aprilia RS Wheelies!

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
H4 skrev:
Går ju inget bra :lol

Kan ju bero på att han fegar o släpper gasen. :7peta

Förresten så ser det bra ut några gånger, han ska bara ha i tvåan så kan han köra längre.

Vill se dig köra bättre. :tummenupp :rolleyes:

Solid snake skrev:
Kan ju bero på att han fegar o släpper gasen. :7peta

Förresten så ser det bra ut några gånger, han ska bara ha i tvåan så kan han köra längre.

Vill se dig köra bättre. :tummenupp :rolleyes:

Jovisst, han måste BARA växla :)

Ser riktigt svårt, han får ju ingen höjd på wheelisarna, man ska hamna på balanspunkten för att sedan växla och fortsätta utan att framhjulet landar..

Men men, kommer verkligen inte att vara bättre om jag hade testat :rofl Vettefan om jag hade fått upp den någon cm ens, men vi får se. Verkar vara riktigt svårt med sporthoj 125. Har för mig att DJM kan köra på tvåan också, han kan väl recorda?

EDIT: Snake, vafan har du skrivit för blaja med mitt inlägg i din gb :fatta! Det är nästan sant, men inte allting :rofl

Last edited:
H4 skrev:
Jovisst, han måste BARA växla :)

Ser riktigt svårt, han får ju ingen höjd på wheelisarna, man ska hamna på balanspunkten för att sedan växla och fortsätta utan att framhjulet landar..

Men men, kommer verkligen inte att vara bättre om jag hade testat :rofl Vettefan om jag hade fått upp den någon cm ens, men vi får se. Verkar vara riktigt svårt med sporthoj 125. Har för mig att DJM kan köra på tvåan också, han kan väl recorda?

EDIT: Snake, vafan har du skrivit för blaja med mitt inlägg i din gb :fatta! Det är nästan sant, men inte allting :rofl

Växla e fan svårt :gnissla men han får den på balansen nånna gånger, så släpper han bara gasen. :confused:

Jag kan bara växla på bakan med crossen, tzr e skitsvår o få upp på bakan i 1an, om man inte gör allt precis rätt exakt tajmat.

Ää, allt e ju sant, du som har skrivit det. ;)

Solid snake skrev:
Växla e fan svårt :gnissla men han får den på balansen nånna gånger, så släpper han bara gasen. :confused:

Jag kan bara växla på bakan med crossen, tzr e skitsvår o få upp på bakan i 1an, om man inte gör allt precis rätt exakt tajmat.

Ää, allt e ju sant, du som har skrivit det. ;)

Vettefan, men själv tycker jag att det är duktigt att han får upp den på bakan så där enkel utan att koppla. Men han rycker, det ser man.

EDIT: Han kopplar också på några utav filmerna tror jag.

Last edited:
va ja vet så finns en stunt tråd. kanske skulle passa bra att lägga sånt här materia där :va

Ser ungefär ut som när itacha75 försöker wheela , förutom att itakka blir mycke räddare.

marcus_136 skrev:
Ser ungefär ut som när itacha75 försöker wheela , förutom att itakka blir mycke räddare.

Neeej! :fatta!

Jag blir inte rädd, du blir rädd! :7peta Jag satsar iaf när jag försöker göra något... som vid rödljusrejs, bultenrejs, wheelierejs ( :näsblod :rolleyes: )

Padde >> Så jävla ontopic det kan bli! :4skrika :4skrika

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck