Aprilia RS original, hur går den?

• Thread starter Thread starter simonnr22
  • Start date Start date
2943486 haha jeg tänkte de ;)

ok :).. men hur är det med poliserna och sånt.. tar dom en om man kör ostrypt?
Nä, dom tar inte dig.

Det enda som skulle kunna vara en fara är om du är inblandad i en olycka och Fb får för sig att undersöka din hoj. Då kan det bli problem. Men mig veterligen har aldrig detta inträffat.

Nä, dom tar inte dig.

Det enda som skulle kunna vara en fara är om du är inblandad i en olycka och Fb får för sig att undersöka din hoj. Då kan det bli problem. Men mig veterligen har aldrig detta inträffat.

Så poliserna gör ingenting åt bortagen strypning :)

Köper du begagnat är den garanterat ostrypt :hihi

(föresten är ostrypt orginal)

Körde en polares RS igår... Måste säga att det va sjukt bra drag i den!

Härligt ljud också! Årsmodell 90-något, dvs. helröd. Mycket snyggare än de övriga RS-modellerna.

Har inte börjat köra ännu..Men när man kör i MCskolan och övningskör, vad är de för hojjar man kör ? Dom är väl strypta?

Har inte börjat köra ännu..Men när man kör i MCskolan och övningskör, vad är de för hojjar man kör ? Dom är väl strypta?

Jag kör en XR 125cc honda (sönderkörd) går inte att få upp den i 90 på bromssträckan.:tungan

Fast det är från olika skoler till olika vissa skoler har inte ens 125cc så då får man kör med sin egen...

Alla 125cc går lagligt på körskoler vore ju dumt att kör olagligt på en trafikskola :näsblod

dt 125 gör 115-120 mätarfart strypt med mig på xl 125 gör inte 100...

Jag kör en XR 125cc honda (sönderkörd) går inte att få upp den i 90 på bromssträckan.:tungan

Fast det är från olika skoler till olika vissa skoler har inte ens 125cc så då får man kör med sin egen...

Alla 125cc går lagligt på körskoler vore ju dumt att kör olagligt på en trafikskola :näsblod

Hahah jaa det är ju sant :)..

Jag har en rs 125 07:a. Den går faktiskt rätt bra ostrypt! Den har bra ös och är jävligt snygg! Köp en sån!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti