Aprilia rs ljuddämpare

Tjenixen på dig mä!

Nä det ska du inte behöva. Om röret passar på röret.

Dock är inte säker på om man måste besiktiga?

Någon som vet var i skåne kan jag köpa avgasrör till min aprilia rs?? (kan inte beställa från internet)

Ett litet tips, spara pengar..

Gör inte så mycket skillnad på en två taktare. Att byta ljuddämpare på en 4 taktare kan jag förstå, men två takt är i såfall endast för utseende. Spara pengarna till en kolv istället. :yoparty

But it's your call :tummenupp

Ett litet tips, spara pengar..

Gör inte så mycket skillnad på en två taktare. Att byta ljuddämpare på en 4 taktare kan jag förstå, men två takt är i såfall endast för utseende. Spara pengarna till en kolv istället. :yoparty

But it's your call :tummenupp

Det är en större skillnad om han byter expansionskärl också :tummenupp

Nej att byta bara slutburken på en 2t är ganska B, det görs isf siom de görs på 4taktarna (slipon) för ljudet och utseendet isf, och en del vikten på 4takktare som kan ha enorma slutburkar.

Men givetvis krävs hela systenet med allting för tat du ska få ut nåt av det hela, sen ska det bestyckas med givetvis.

Jag mehnar här alltså att ett anligt slipon på en tusenkubikare ger kanske 1-5 hk max, det märks inte ens.

En t kräver iofs ett visst motsånd i avgassystemet för max effekt, men det liger mer i hur just kröken är utformad.

Din 125a kommer låta förjävla illa med efter en sådan sak så man få alltid ställa det i en sån relation, jag vet inte hur de där låter original, men ibland önskar man ju inte väcka hela kvarteret för att man ska ut och åka lite.

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”