Aprilia rs, effekt funderingar.

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
Priside Aprilia Rs 125

hejsan jag ska snart sälja min aprilia rs 125 och tänkte höra med er om ett rimligt pris att sälja den för. det är allså en aprilia rs 125-96 i mycket fint skick den har nu gått 2600mil!! :)

tacksam för seriösa svar.

M.V.H//ApriliaRider

Last edited:
gabbe_46 skrev:
hejsan jag tänkte bara höra med er om ni vet vad man kan göra med en aprilia rs 125 -96:a? något effektsystem vill ja inte köpa eftersom jag ska sälja den om typ 1 månad! jag har tyvärr ingen cdi box, något tips på vad ja kan göra med den för att få lite mer effekt något som inte tar någon större tid!!hehe :tungan

tacksam för svar

Du kan ju skaffa en cdi så kanske den startar, kan aldrig tänka mig att den har brytare. :hihi

Eller har dom inte kommit längre i utvecklingen i italien? :va

Sälj den istället.

gabbe_46 skrev:
hejsan jag tänkte bara höra med er om ni vet vad man kan göra med en aprilia rs 125 -96:a? något effektsystem vill ja inte köpa eftersom jag ska sälja den om typ 1 månad! jag har tyvärr ingen cdi box, något tips på vad ja kan göra med den för att få lite mer effekt något som inte tar någon större tid!!hehe :tungan

tacksam för svar

Ändrade din topic, Kommer du inte på nått bättre än ????????????? så är det ju fan illa..Om du ska sälja hojen om en månad så äre bara onödigt att köpa trimmgrejer.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...