Aprilia Rs blinkers

gustaf.josefsso

Mollywood
Gick med
24 May 2006
Hoj
2008, KTM 690 SM
Tjena, jag har en Aprilia RS 125, min ena blinkers är sönder och jag köpte en ny lampa, men det verkar vara en special för piggarna som håller fast lampan sitter inte rakt över utan är flyttade lite åt sidan... Är det någon som vet vart man kan få tag i sådana lampor och gärna sådan lampa som är silvrig men blir oragne när en blinkar...

gustaf.josefsso skrev:
2186749 Tjena, jag har en Aprilia RS 125, min ena blinkers är sönder och jag köpte en ny lampa, men det verkar vara en special för piggarna som håller fast lampan sitter inte rakt över utan är flyttade lite åt sidan... Är det någon som vet vart man kan få tag i sådana lampor och gärna sådan lampa som är silvrig men blir oragne när en blinkar...

Nu kommer den elaka disel-maffian in: Det här är RR forumet vi har inga blinkers :4skrika

björn

gustaf.josefsso skrev:
2186749 Tjena, jag har en Aprilia RS 125, min ena blinkers är sönder och jag köpte en ny lampa, men det verkar vara en special för piggarna som håller fast lampan sitter inte rakt över utan är flyttade lite åt sidan... Är det någon som vet vart man kan få tag i sådana lampor och gärna sådan lampa som är silvrig men blir oragne när en blinkar...

Jag har 6st i jackfickan, dom finns hos alla som säljer silver motorcycles parts miniblinkersar, dvs alla som för Duells sortiment.
Jag har inte artickelnumret i huvudet men gå in på duells.se och kolla i onlinekatalogen

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back