det va ett av sakerna som drog ner betyget rätt mycket..Lezo skrev:2608945Nått fint att glida på. Resultat hade blivit så sjukt mkt bättre om jag hade fått tag på sm fälgar vilket jag inte fick.
Så här såg den ut ialf...
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det va ett av sakerna som drog ner betyget rätt mycket..Lezo skrev:2608945Nått fint att glida på. Resultat hade blivit så sjukt mkt bättre om jag hade fått tag på sm fälgar vilket jag inte fick.
Så här såg den ut ialf...
![]()
![]()
asså hade moppen haft ett par feta motard hjul så hade den varit mycket snyggare..Lezo skrev:2608990Vad? fattar inte vad du menar....
Lezo skrev:2609168Topade circus 115-120!
Mr EmCom skrev:2609204men om du har solt den så varför i helvete står det då att du har det?
"Hoj: MrX @ hyperrace!"
Mr EmCom skrev:2609204men om du har solt den så varför i helvete står det då att du har det?
"Hoj: MrX @ hyperrace!"
Lundgren skrev:2609189FETA motard hjul hade ju sett asdumt ut på den lilla sakenDet som jag tycker drog ned mest var lacken samt det gräsligt fula underliggande
![]()
Men annrs så var den helt okej. Hoppas RS:en blir bra
![]()
NiklasL skrev:2609515WHAT!? jag som är KÄND för att hata allt som har med moppe att göra tycker tillomed att dendär var PHET!hur kan ni INTE tycka det? visst den hade vart ballare med blanksvarta kåpor och inte glitter, men whatta hell!
GRYM!
Och för att hålla världen i balans så vi inte börjar snurra åt fel håll: Moppefucko!
Lundgren skrev:2609509O fy satan vad trött den måste vara att köraVet inte vilken rieju jag tänkte på, för den är verkligen skit liten. Samt hade du köpt feta motardhjul hade den blivit ännu tyngre än vad den redan är. Den måste ju verkligen väga bly
![]()
NiklasL skrev:2609515WHAT!? jag som är KÄND för att hata allt som har med moppe att göra tycker tillomed att dendär var PHET!hur kan ni INTE tycka det? visst den hade vart ballare med blanksvarta kåpor och inte glitter, men whatta hell!
GRYM!
Och för att hålla världen i balans så vi inte börjar snurra åt fel håll: Moppefucko!
har kört en MRX, *urpluggad* (för vissa spelar det stor roll), dom är skitsmå, rätt smidiga, gick bra att slanga med...Lezo skrev:2609567Bilden är tagen på ett sånt sätt att den ser liten ut, den är verkeligen stor irl, en av dom största cross/sm mopparna som finns..
![]()
Mr EmCom skrev:2609867men asså byt till "har ingen än" eller nått sånt, för du ljuger ju om du skriver att du har en...![]()
kieL skrev:2610123jag kan faktiskt vara beredd att hålla med att den väger 110kg. mopeddelarnas material väger sjukt mycket mer än en modern hojs. spec gg o ktm.. testat hålla en moppe sving och hållt i en crosshojs? det är sjukt stor skillnad..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |