aprilia.rotten.com (varning för känsliga - olja!)

Mattias skrev:
Jag VET inte... Jag som aldrig kör för fort eller nåt. Konstigt. Det måste vara sabotage.

Ja det stämmer ju. Från tidernas begynnelse, eller iaf sporthoj.coms begynnelse så kommer jag ihåg att alla sa att du körde som en kärring! Bara för att du inte tyckte att man skulle köra över kärringar vid rödljus eller vad det nu var.

Materialtrötthet i Prillorna? Jag råkar veta att en LMS-profil just rivit sin i bitar och hittat rätt ordentliga defekter...

Ja va fan, så här blir det ju när man slangar och crossväxlar hela tiden.

Mattias skrev:
Jag VET inte... Jag som aldrig kör för fort eller nåt. Konstigt. Det måste vara sabotage.

Dina försök till powerwheelisar på Huddinge-vägen måhända..

Mattias är ju per definition "Power", vilket gör att han ryter upp hojen på bakhjulet. SÅ ÄR DET!

Hell dig Moppefucko! :bow

Freppa skrev:
Mattias är ju per definition "Power", vilket gör att han ryter upp hojen på bakhjulet. SÅ ÄR DET!

Hell dig Moppefucko! :bow

"All that is good, Hell dig Moppefucko! :bow"

Hmm. Vad kännetecknar ett moppefucko, Freppa?

För att glädja er alla kan jag meddela att alla delar nu finns här. Ska ni heja på nån i 250GP-SM, välj att heja på Henrik Nordgren, för han är bäst! (Sorry oFFkeFF) Han skickade hit mitt vevhus på fyra sekunder blankt, nästan.

Plötsligt känns helgåkning som en möjlighet. Skönt för min sargade själ.

Mattias skrev:
För att glädja er alla kan jag meddela att alla delar nu finns här. Ska ni heja på nån i 250GP-SM, välj att heja på Henrik Nordgren, för han är bäst! (Sorry oFFkeFF) Han skickade hit mitt vevhus på fyra sekunder blankt, nästan.

Plötsligt känns helgåkning som en möjlighet. Skönt för min sargade själ.

Ähh, han är ju bara svensk mästare, en annan är ju kung på att inte komma i mål :rolleyes:
Gott att prylarna dök upp så jäkla fort :)

Ingen synd om Nordgren, han tar sig som sagt i mål. Nu byter jag sida:

OFFKEFF CHA CHA CHA!!!!!

(Nu kommer du komma i mål) :tummenupp

Back