TreoKwak
Köra fort rakt fram är lätt & trist
Skulle starta upp Aprilian ikväll då den stått oanvänd nån månad. Har alltid funkat klockrent. En sån hoj som alltid startar utan choke varje vår efter vinterförvaring. Nu startade den inte öht. Bränslepumpen är tvärtyst, hörs inget när jag slår på tändningen. Den surrar ju alltid.
Det var för mörkt för ordentlig felsökning men batteriet verkar ok, startmotorn spinner på, alla lysen funkar, dödarknappen står i rätt läge ( flexade den ordentligt), sidostödet uppe, flexade även den kontakten. Alla säkringar jag hittar ( 3st under sadeln ) är hela.
Nån som varit med om liknande? En fungerande hoj brukar ju inte stå och gå sönder av sig själv?
Den förvaras under tak & kapell så det borde inte trängt in nåt regnvatten.
Det var för mörkt för ordentlig felsökning men batteriet verkar ok, startmotorn spinner på, alla lysen funkar, dödarknappen står i rätt läge ( flexade den ordentligt), sidostödet uppe, flexade även den kontakten. Alla säkringar jag hittar ( 3st under sadeln ) är hela.
Nån som varit med om liknande? En fungerande hoj brukar ju inte stå och gå sönder av sig själv?
Den förvaras under tak & kapell så det borde inte trängt in nåt regnvatten.