Aprilia MX 125

Trauma

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
Motorhispania RX Racing
Phet!
Vad tycker ni om denna, fan blir sugen... :tummenupp

Bifogat

• mx_125.jpg
    mx_125.jpg
    61.3 KB · Visningar: 244
Jasså, de har fått 125-cylindern på moppechassit nu äntligen...;)
Okej fin hoj, men GasGas är kung bland supermotard 125:orna precis som ......a är kung bland sporthojs 125:orna...

De Facto är att det går 3-4 (om inte ännu fler) Apriliaägare på en Cagivaägare i det här forumet, så det är lika bra att ta skeden dit man kommer och tycka att APRILIA ÄR BÄST!!!!!!!! :)
Annars blir de väl sura och börjara spamma pm:en så många som de är ;)

Borde hamna någonstans mellan 40000-50000:-

Bifogat

• mx2.jpg
    mx2.jpg
    98.4 KB · Visningar: 228
GasGas:en med originaldrev (crossdrevning) gör ca 120 km/h. Men dreva lite och den gör typ 145 km/h. :tummenupp

Men då när du har drevat den går den fortfarande upp på 3:an :bow!!!

Den e ju skitsnygg, kul med en 125a som ser bra ut också, till skillnad från hondas nya...
Har aldrig gillat mattsvarta krökar dock, det ska blänka !!!
/Ludde

ModiN skrev:
GasGas:en med originaldrev (crossdrevning) gör ca 120 km/h. Men dreva lite och den gör typ 145 km/h. :tummenupp

Den gör uppemot 130 med endurodrevningen. Vi fick ju aldrig mätt upp den riktigt. Men lite drygt 120 tror jag den gjorde då iaf =) Men som sagt det behövs inte mycket drevning för att få upp den i 145 :cool:

ModiN skrev:

??? Den måste ju gå bättre än min DT?! Jävla ryssmoppar asså :crash

Nisse: vad gör din 0-100km/h på då? :D För GasGas:en gör det ju på ca 6.5 sek. :whip

(Det är vad jag har hört)...

Back