Aprilia Motard !!

Verkar grymt rapp å smidig... men sedan när fick man ha 2 cyllar i motardracing?

Det får man tills de ändrar reglementet, nu säger det en eller två cylindrar upp till 750cc. Däremot jobbar de japanska fabrikanterna som faan på att förbjuda tvåcylindrigt eftersom de inte har några själva.

RookieSM skrev:
Det får man tills de ändrar reglementet, nu säger det en eller två cylindrar upp till 750cc. Däremot jobbar de japanska fabrikanterna som faan på att förbjuda tvåcylindrigt eftersom de inte har några själva.

tycker suka kan spinna vidare på en motard med en sv650 motor..självklart byggd för mer vrid :yoparty

Två bilder på gathojen, hoppas bara att allt väsentligt är exakt samma som på rejsversionen så den går att rejsa med och även sälja när det är dags.
SXVRearLow.jpg

ApriliaSVXSide2.jpg

Edit: Glömde kommentera mina egna bilder; så jäävla läcker hoj!

Last edited:
Fy fasiken vad fet läcker den var... Sådan skulle jag inte alls gråta om någon kastade på mig... Väcker verkligen ha-begär!

Fan va fräsch hoj!! Riktigt lyckad placering av höger blinkers bak, den lär ju antingen blåsa bort av pulserna från avgassystemet eller smälta ganska omgående :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman