Aprilia Falco -01 startar inte.

Tackar och tack för tipset! Hoppas på det bästa idag, har ett sprillans GPR-system i kartong som väntar på montering när hojen väl startar igen.

Nya stift på plats och bara att starta... Näpp, inget liv nu heller... Den hostar till en kort sekund och tänder till sen ingenting. Då provar jag med startgas och då tänder den direkt så länge gas finns sedan dör den. Den får helt enkelt ingen soppa.. Från för mycket soppa till ingen alls. Pumpen hörs när jag vrider på nyckeln, då den måste väl funka? Några fler tips och råd??

SEGER!! Man är ju något av ett klantarsel ibland... Jag tog bort tiltsensorn för ett par dagar sedan, då jag trodde det var soppareläet, men när jag satte tillbaka tiltsensorn satte jag den upp och ner... Nu startar den direkt. Fasen vad skönt!!

Ha ha strålande "sickan" :)
då är ju allt i sin ordning nu då,, skönt o höra.
kör försiktigt
mvh jocke

SEGER!! Man är ju något av ett klantarsel ibland... Jag tog bort tiltsensorn för ett par dagar sedan, då jag trodde det var soppareläet, men när jag satte tillbaka tiltsensorn satte jag den upp och ner... Nu startar den direkt. Fasen vad skönt!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT