App med MC-parkeringar

kulkaka

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2010
Hoj
BMW f800r -11
Har fixat en liten iPhone-app som visar var mc-parkeringarna finns i Stockholm och Göteborg.

Ni hittar Stockholm här: https://itunes.apple.com/se/app/mc-parkering-stockholm/id884037256
Och Göteborg här: https://itunes.apple.com/se/app/mc-parkering-goteborg/id874838687

I Göteborg har jag varit runt och plåtat av alla parkeringar men det har jag inte hunnit göra i Stockholm.

Skriv pm om ni vill ha gratiskod, annars kostar de 7kr styck att att ladda ner.

Tacksam för tips på förbättringar!

Ok, köpt för test. Men varför inte både gbg och sthlm (och lägga till andra vartefter) i samma app? skulle gladeligen betala mer än det dubbla för det även om det finns info på nätet.

Ja det kanske är smartare att ha alla städer i samma app, tack för tipset!

Tycker ni det ger något mervärde att ha bilder på p-platserna eller kan man lika gärna skippa det?

Jag tycker det är bra med bild. Om man inte känner till området kan en bild vara grymt bra. Man kan oftast inte åka med telefonen i handen när man kör mc men en bild kommer man lättare ihåg.

Inget fel på dom! Men tyckte båda kändes lite röriga. I Stockholmsappen var man tvungen att ändra till MC från buss varje gång man startade appen.

Min tanke var att göra mer renodlat och bara med mc-parkeringar. Funderar på att göra som Kazagger skrev och lägga in alla mc-parkeringar för hela landet i samma app. Då skiljer den sig lite mer från olika städers egna appar.

Någon som vet hur det är med mc-parkeringar i mindre städer? Vet att det finns i Linköping, Malmö och Borås också.

Inget fel på dom! Men tyckte båda kändes lite röriga. I Stockholmsappen var man tvungen att ändra till MC från buss varje gång man startade appen.

Min tanke var att göra mer renodlat och bara med mc-parkeringar. Funderar på att göra som Kazagger skrev och lägga in alla mc-parkeringar för hela landet i samma app. Då skiljer den sig lite mer från olika städers egna appar.

Någon som vet hur det är med mc-parkeringar i mindre städer? Vet att det finns i Linköping, Malmö och Borås också.

Lund har också några mc-parkeringar.

Hela Sverige i en app, välj område. Egen funktion för att fota och lägga till en parkering hade varit superbra!

(har inte läst alla inlägg).

Hela Sverige i en och samma app, det vore mumma.....

Och så en app för Android också förståss....

Tror nog det finns MC parkeringar i de flesta någotsånär stora städer i Sverige. Finns i både Jönköping och Halmstad iaf.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back