Nilsson_
Ny medlem
- Gick med
- 16 Jun 2003
- Ort
- Åkersberga
- Hoj
- Letar sjysst R6, Aprilia Rs125 02:a, Pb900 05:a och en Suzuki RM50 79:a
Hittade en gammal tråd om DC++ där det stod att man skulle vända sig till zyklOn om man ville ha ett användarnamn och lösen till sporthojs hub på DC. Men nu när jag sökte efter namnet zyklOn fanns det inte. så vem skall jag vända mig till? Ledsen om det varit uppe tidigare men jag kunde bara hittta den tråden 
