Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har idag haft den första av fyra lektioner där jag använder bilderna.
Vad jag hört hittils så är freddegädda en 22årig skånsk uteliggare, han bor under en bro och är ganska nöjd med det. Han ville en gång i tiden bli rappare men han lyckades aldrig
Det jag hörde om werzion var att han var 20 år och jobbade på mcdonalds där hans främsta intresse var att skrika åt småbarn och stjäla hem mat efter jobbet.
Alla grupper verkade vara överrens om att duckie var en hemsk människa. Tyckte mig bland annat höra frasen "smutsig havande grissugga".
Alla grupper verkade vara överrens om att duckie var en hemsk människa. Tyckte mig bland annat höra frasen "smutsig havande grissugga".
Har idag haft den första av fyra lektioner där jag använder bilderna.
Vad jag hört hittils så är freddegädda en 22årig skånsk uteliggare, han bor under en bro och är ganska nöjd med det. Han ville en gång i tiden bli rappare men han lyckades aldrig
Det jag hörde om werzion var att han var 20 år och jobbade på mcdonalds där hans främsta intresse var att skrika åt småbarn och stjäla hem mat efter jobbet.
Hur sa dom det på engelska?
filthy pregnant sow?
Fast jag kom på en sak, om det är här i stan du är lärare, på en högstadieskola, då kanske dina elever redan vet vem jag är....
Är du gubben som hoppar ut ur buskarna och visarpå rasterna
:blottare
Hur sa dom det på engelska?
Dom sa det på svenska så jag var tvungen att säga till dom att dom måste prata engelska. Nu i morse var du både prostituerad i berlin och en bitter trebarnsmamma vars största intresse är att bittert titta ut i regnet genom persiennerna med ett vinglas i handen med Edith Piaf i bakgrunden
Det var den finaste komplimang jag fått i år!![]()
Jaså, :hmpf
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph