Anton Andersson - Still in practice

Jag såg inte potentialen utan irriterade mig bara på ditt eviga hoppande på hojen, som ngn tidigare skrev det ser bara konstigt ut!

Vadå störande att han hoppar omkring:va , det kallas combos...hade det varit mer underhållande om han bara körde rakt fram?

Hur grymt som helst:yoparty ! Bra vinter stunt däck, Är det dom du ska köra med i globen?

De börjar bli grymt nu!

sluta inte med neosen:yoparty

Va tvungen att kolla igen efter att jag såg allt skitsnack..

Musiken passar combosarna flyter och det ser riktigt bra ut :tummenupp

Last edited:
Vadå störande att han hoppar omkring:va , det kallas combos...hade det varit mer underhållande om han bara körde rakt fram?

Hur grymt som helst:yoparty ! Bra vinter stunt däck, Är det dom du ska köra med i globen?
Ja visst är det så men det är fortfarande inte snyggt bara för att det råkar
ha ett tufft namn!

Jag blir rätt impad varjefall,
själv kan jag knappt stå stilla utan att ramla omkull.

utan hoj :D

Är du som Michael Jackson? Typ... svart egentligen? :3freak

Dessutom är det där en kärringmoppe, så vad gör klippet på sporthoj.com?

Skicklig! Men jag tyckte också att det såg konstigt ut. Hopp fram och tillbaka och det eviga svänga-åt-samma-håll-hela-tiden som man sett hyfsat många gånger.

Borde det inte vara avsevärt svårare att skutta runt än att köra en mer statisk stil? Om det sedan ser snyggare ut eller inte kan man diskutera.... jag är fortfarande lika imponerad av allt som jag inte kan :)

ni som stuntar, tänk om ni satt ner all tid på att läsa låt oss säga matematik, då hade du vart riktigt duktig på matematik, nu kan du dock köra på ett hjul med en skooter och hoppa upp och ner på den vilket är jävligt respekt, kan ju inte det själv och själv brukar jag försöka löjla mig på bakhjulet för att vara cool men misslyckas dom flesta gånger. Bara nått att fundera på :)

ni som stuntar, tänk om ni satt ner all tid på att läsa låt oss säga matematik, då hade du vart riktigt duktig på matematik, nu kan du dock köra på ett hjul med en skooter och hoppa upp och ner på den vilket är jävligt respekt, kan ju inte det själv och själv brukar jag försöka löjla mig på bakhjulet för att vara cool men misslyckas dom flesta gånger. Bara nått att fundera på :)

Mmm jo så är det väl med allt, men det handlar ju om vad man tycker är kul, ja om man hade lagt ner all tid sitta och läsa istället för all körning hade man ju kunnat bli proffessor eller nåt i framtiden men hur skoj är det om man inte brinner för tex matte då:rofl För vissa är nog dessutom fysiskt/psykiskt omöjligt, jag kan inte sitta och läsa en bok/matte 5 timmar i sträck, däremot köra/stuntträna, kan man göra hur länge som helst och fortfarande vara taggad på mer:yoparty :D

ni som stuntar, tänk om ni satt ner all tid på att läsa låt oss säga matematik, då hade du vart riktigt duktig på matematik

Mmm jo så är det väl med allt, men det handlar ju om vad man tycker är kul, ja om man hade lagt ner all tid sitta och läsa istället för all körning hade man ju kunnat bli proffessor eller nåt i framtiden men hur skoj är det om man inte brinner för tex matte då:rofl

Spelar nog ingen roll om tex Ryan Moore & co hade lagt all sin tid på att lära sig matematik ist. Har man inget intresse för det så är det omöjligt att få in det i huvudet och få det att stanna där.

Till topicen.
Filmen var grymmt cool:tummenupp

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25