Slappa
Rage closed inside!
Jag såg inte potentialen utan irriterade mig bara på ditt eviga hoppande på hojen, som ngn tidigare skrev det ser bara konstigt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja visst är det så men det är fortfarande inte snyggt bara för att det råkarVadå störande att han hoppar omkring, det kallas combos...hade det varit mer underhållande om han bara körde rakt fram?
Hur grymt som helst! Bra vinter stunt däck, Är det dom du ska köra med i globen?
Jooo namnet gör allt![]()
![]()
_______
Vad gör ni i stuntforumet om ni inte uppskattar eller har någon förståelse för tricksen
Här har du en som hoppar runt som en idiot:
http://www.dailymotion.com/Stunt4eveR/video/9677551
fortfarande fult?
ni som stuntar, tänk om ni satt ner all tid på att läsa låt oss säga matematik, då hade du vart riktigt duktig på matematik, nu kan du dock köra på ett hjul med en skooter och hoppa upp och ner på den vilket är jävligt respekt, kan ju inte det själv och själv brukar jag försöka löjla mig på bakhjulet för att vara cool men misslyckas dom flesta gånger. Bara nått att fundera på![]()
ni som stuntar, tänk om ni satt ner all tid på att läsa låt oss säga matematik, då hade du vart riktigt duktig på matematik
Mmm jo så är det väl med allt, men det handlar ju om vad man tycker är kul, ja om man hade lagt ner all tid sitta och läsa istället för all körning hade man ju kunnat bli proffessor eller nåt i framtiden men hur skoj är det om man inte brinner för tex matte då![]()
Är du som Michael Jackson? Typ... svart egentligen?![]()
Dessutom är det där en kärringmoppe, så vad gör klippet på sporthoj.com?
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |