Antivirusprogram

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Vart kan jag hitta ett bra antivirusprogram som är gratis och inte upphör efter 30dagar!! :va

AVG körde jag med på min gamla Win dator (XP)
Det placerade sig bra i tester och slöade inte ner datorn så inåt h-vete.

Jag provade nåt annat som många rekomenderade, men det käkade upp hälften av datorns resurser...

Använd antingen NOD32 eller Avast är vad alla experter kommer säga.

Då gärna en crackad version som inte upphör efter 30 dagar.

(självklart med tillverkarens tillstånd... yada yada yada)

Eller så betalar man och får det bästa Kaspersky:tummenupp

Last edited:
Jag kör AVG, funkar bra.

har alltid kört avast tidigare men har faktiskt gått över till att köra security essentials på vissa av mina datorer. fungerar utmärkt hittils (peppar peppar).

Kan inte nån motivera varför man kör det man kör då?
På vilket sätt är AVG och security essentials bättre?

Jag kör avast därför att det inte verkade helt kass när jag sökte antivirus program, och för att det som sagt är gratis.

Har kört gratisversionen av AVG de senaste sex-sju m åren och är nöjd och virusfri.

Jag hade PCtools, va sådär i ärlighetens namn...

Avast eller AVG är väll Okej... Men för att få riktigt så måste man betala :(

Jag lessnade på skitprogrammen och köpte NOD32 till min Windowsdator, har ALDRIG haft virus eller trojaner sen dess :)

... har ALDRIG haft virus eller trojaner sen dess :)
Samma säger folk som kör helt utan, dock formaterar dom 1-8 gånger per år för att windows "degraderas" med tiden :D

Avast, och heller inte spår av virus på min burk.
(om det är för att AV inte hittar något eller att burken faktiskt är virus fri skall jag låta vara osagt)

AVG är ett av de bästa. Ladda ner gratis verisionen och sen byter du bara serial koden i installationen. Finns koder på nätet som håller till 2018 :tummenupp

Samma säger folk som kör helt utan, dock formaterar dom 1-8 gånger per år för att windows "degraderas" med tiden :D
Kan så vara med ;)

Men min dator blev seg, då bytte jag, va fortfaronde seg, bytte till NOD32 som hittade 15 virus och ett par troljaner som inte gratisvirusskydden hittade :)

Men nästa gång blir det Linux...

Jag körde som sagt AVG på min gamla windowsdator, och jag hade ALDRIG ett enda virus, och då kollade jag datorn med andra antivirusprogram ibland för att vara säker.

ÅAS surfar inte jag på skumma porrsiter i ryssland heller...

Back