Antichrist

Hmmm....göteborska....jag är ju Östgöte i Stockholm...blir det göteborska. *förvirrad* :confused::rolleyes:

Haha, Heron det är fan taget. :)

Då hade jag rätt från början! Kungsängen...Älvängen, sak samma! Allt ovanför Skåneland är norrland :D Ännu bättre stockholmska och skånska går inte att kombinera, känns som vi behöver en tolk :hihi

Då hade jag rätt från början! Kungsängen...Älvängen, sak samma! Allt ovanför Skåneland är norrland :D Ännu bättre stockholmska och skånska går inte att kombinera, känns som vi behöver en tolk :hihi

Haha, det är lugnt jag förstår danska...oups jag mena skånska. :rolleyes:
Jag pratar inte stockholmska...eeeew...jag pratar Pippska. :krama och jag tror vi kommer förstå varandra alldeles utmärkt. :tummenupp Säg till när vi ses på Heron, I will be there med två gimpmasker. :krama

Om filmen blir kommersiellt gångbar eller inte får väl se, amerikanen är lite kaxig -de kommer ju inte ens att få se den oklippt :D

[YOUTUBE-ID]wxJvlNouaNA&NR[/YOUTUBE-ID]

en 4 får den av DN så den amerikanske gubben som sågar den är nog ute och cyklar :tummenupp

Han och Hon hos Satan. Lars von Trier går långt, minst sagt, när han sätter Västerlandets bekväma religiositet på prov. Han är vår tids modigaste regissör, anser Kerstin Gezelius som sugs in i ensamheten.

http://www.dn.se/kultur-noje/filmrecensioner/recension-antichrist-1.884840

953325512.gif

Tror den är bra som själva fan. Mannen som gav oss riket regisserar en skräckfilm med Willem Dafoe? Nominerad för guldpalm och tjejen vann bästa kvinnliga i Cannes. Kan det här vara dåligt?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg