Antalya R1 Turbo

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Suzuki GSXR 600
Ja som sagt som överskriften lyder så hyrde jag en retta med turbo.Fy fan säger jag ´bara det går verkligen fort.Adrenalinet kickar fort och hjärtat är i halsen :))):tummenupp Stegrar i alla växlar nästan :D

Ps:Flickan sa vad har du nu hittat för hoj..jag sa till henne ingen bara en R1:a :D Sedan så börja jag dra på lite lätt så sa hon nej nej nej och nej ta det lungt denna JÄVLA maskinen e med TURBO asg:yoparty :D

Last edited:
Ja det KAN va en idé att läsa överskriften :hihi Aja då är det bara sitta och va avundsjuk då :huvet

Just rettan kostade per dag 270kr.Men så sa jag shit vad dyrt sa jag till gubben så han sa vad vill du ge! Jag sa 150kr men han sa ska du råna mig :) så vi höll på att pruta osv...så det hammnade på 160kr Rätt nice faktis att åka på en retta med turbo.Japp det ligger i Turkiet!

Bara att få hyra en R1 turbo låter ju lätt otroligt, sen att du fick den för 160kr är ju helt sjukt! Grattis, och kör försiktigt som mamma brukar säga ;)

Hoppas det finns någon jag kan hyra i Side. Måste ha något att göra i 2 veckor:D

antalya ligger rätt nära side.. så under dina 2 veckor kommer du säkert åka in till storstaden för shopping eller något liknande.. passa på att hyra rettan då :P

antalya ligger rätt nära side.. så under dina 2 veckor kommer du säkert åka in till storstaden för shopping eller något liknande.. passa på att hyra rettan då :P

Japp stämmer rätt så nära 1 timmes bilfärd.Jag har varit och shoppat idag men fick inte med så mycket hem faktis på grund av att jag inte har lite mer utrymme så jag hyrde en taxsi fick hem allt :D

Bara att få hyra en R1 turbo låter ju lätt otroligt, sen att du fick den för 160kr är ju helt sjukt! Grattis, och kör försiktigt som mamma brukar säga ;)

Man lyssnar verkligen på vad mamma säger hell jaaaaaaaa.Går så fort att man själv blir lite rädd :näsblod :D

Last edited:
Japp stämmer rätt så nära 1 timmes bilfärd.Jag har varit och shoppat idag men fick inte med så mycket hem faktis på grund av att jag inte har lite mer utrymme så jag hyrde en taxsi fick hem allt :D

Man lyssnar verkligen på vad mamma säger hell jaaaaaaaa.Går så fort att man själv blir lite rädd :näsblod :D

Tja Jag har en heldel kontakter i MC branchen i Turkiet bor mestadels där o vad jag vet så finns det inte turbo hojar där förutom några busor och än mindre literhojar för uthyrning. För 150spänn skulle ingen hyra ut en sporthoj i Turkiet dom som finns kostar runt 2lök per dag o dom finns i Istanbul så om du kan ge mig namnet på hoj butiken där du hyrde den skulle det vara roligt att se.

Hoppas det finns någon jag kan hyra i Side. Måste ha något att göra i 2 veckor:D
45-60 minuter mellan Side/Manavgat och Antalya eller Alanya.
Det ligger mer eller mindre mitt emellan städerna.
I Side kan du inte räkna med att hitta nån hoj uthyrning direkt,
jag såg dock på gatan utanför vårt hotell att det fanns lite mer offroad
prylar där. Ett tips är att hugga nån taxi nisse när du kommer dit,
fråga om det finns något uthyrning i Manavgat (10-15 minuter med taxi från Side..). Och som trådstartaren förklarade.. PRUTA för fan :tummenupp

Tja Jag har en heldel kontakter i MC branchen i Turkiet bor mestadels där o vad jag vet så finns det inte turbo hojar där förutom några busor och än mindre literhojar för uthyrning. För 150spänn skulle ingen hyra ut en sporthoj i Turkiet dom som finns kostar runt 2lök per dag o dom finns i Istanbul så om du kan ge mig namnet på hoj butiken där du hyrde den skulle det vara roligt att se.

Ja hojen finns i kemer och bilfirman heter Araba ve motor kiralama.Snubben heter Metin Aslan.Han hade lite rikemans bilar med till uthyrning.Och jag kommer från Istanbul så man vet vad man ska snacka:tummenupp

45-60 minuter mellan Side/Manavgat och Antalya eller Alanya.
Det ligger mer eller mindre mitt emellan städerna.
I Side kan du inte räkna med att hitta nån hoj uthyrning direkt,
jag såg dock på gatan utanför vårt hotell att det fanns lite mer offroad
prylar där. Ett tips är att hugga nån taxi nisse när du kommer dit,
fråga om det finns något uthyrning i Manavgat (10-15 minuter med taxi från Side..). Och som trådstartaren förklarade.. PRUTA för fan :tummenupp

Vi kan säga så som att:Om du som säljare hoppar och stampar blir sne osv så har du gjort ett bra köp som köpare.

Men om säljaren sitter och lutar bakåt eller bjuder på dicka eller något att äta så kan jag säga dig att du har blivit blåst:D :D :D :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage