Antalya Maj?

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
Tänkte ta en resa med grabbarna nu i vår, vi har ställt in oss på att åka 9e-10e maj och vara borta en vecka.
Hur är temperaturen i antalya så års, vill inte ha regn och skitväder direkt.
Skulle vara guld att få lite övriga tips.:tummenupp

Det övergår mitt förstånd varför någon frivilligt skulle vilja åka dit men uppenbarligen så har du bokat resan så....

Vädret lär inte vara några problem. Lite tidigt på säsongen så klubbarna lär knappast vara fulla men ni lär nog hitta tillräckligt av både billig alkohol och galanta damer för att underhålla er en vecka...

Det är rätt gay att åka dit...

jasså ja jag vet inte vad du är ute efter på dina resor....men men, resan är inte beställd så det är bara att komma med tips på andra resemål, var väl mest för att leva billigt vi tänkte på turkiet, har varit på gran canaria och kreta, är det likvärdigt med det?

jasså ja jag vet inte vad du är ute efter på dina resor....men men, resan är inte beställd så det är bara att komma med tips på andra resemål, var väl mest för att leva billigt vi tänkte på turkiet, har varit på gran canaria och kreta, är det likvärdigt med det?

Det är:
Strand
Billiga och schabbiga hotel
Billig sprit
Massor av nattliv
Mycket ungdomar
Solbrända britter
Ölpimplande tyskar
Krimskramsförsäljare

Vill man ha solbränna och massor av billig fylla så uppfyller det kravet.

Det är:
Strand
Billig sprit
Massor av nattliv
Mycket ungdomar
Solbrända britter
Ölpimplande tyskar
Krimskramsförsäljare

Haha låter som att det fyller våra kriterier iaf:D

Det är:
Strand
Billig sprit
Massor av nattliv
Mycket ungdomar
Solbrända britter
Ölpimplande tyskar
Krimskramsförsäljare

Det stämmer då inte överens med min bild av Antalya.

Antalya är Turkiska medelhavskustens största stad, och har som storstad en hel del saker utom just de saker du nämner att erbjuda.
Väljer man att bo på någon av stränderna utanför staden i ett skabbigt hotell eller på nån all inclusive-resort borde man välja ett annat resmål än just Antalya.

Till Antalya åker man om man gillar storstadsliv (avgaser, nattliv, shoppingutbud), kultur, värme, billig och rolig mat, möjlighet till bad, shopping m.m. - och åker man i maj så slipper man dessutom bli "påhoppad" av turistnäringens avvarter och har samtidigt en chans att se hur turken lever.

Ha ha herregud va rolig du va nu:finger

Det stämmer då inte överens med min bild av Antalya.

Antalya är Turkiska medelhavskustens största stad, och har som storstad en hel del saker utom just de saker du nämner att erbjuda.
Väljer man att bo på någon av stränderna utanför staden i ett skabbigt hotell eller på nån all inclusive-resort borde man välja ett annat resmål än just Antalya.

Till Antalya åker man om man gillar storstadsliv (avgaser, nattliv, shoppingutbud), kultur, värme, billig och rolig mat, möjlighet till bad, shopping m.m. - och åker man i maj så slipper man dessutom bli "påhoppad" av turistnäringens avvarter och har samtidigt en chans att se hur turken lever.

:tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back