Antal sålda Speed triple och Superduke 2006

Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Street Triple, Ktm Freeride
Är det någon som vet, eller vet vart man kan hitta statistik för antal sålda hojar/modeller för 2006 och 2007? (Antal Triumph/Ktm går ju att hitta).

Jag är mest nyfiken på Triumph Speed triple och Superduke, Ok kul att vet hur många Fz1 och xb12s som blivit sålda också...

Gött att det inte bara är jag som velar fram o tillbaka :)

Ja Ja va faan.....
Hittar ju ingen... Triple...
Vill ha: 2006 årsmodell
max 1000 mil
Svart
Zard/Arrow system ingen nackdel......

Hittar inte en enda jävla hoj..........:va

Varför bry sig i hur många som har sålts när man ska köpa hoj? Vågar man verkligen inte gå sin egna väg, utan måste verkligen följa den grå massan, eller är det för att man kraschar så ofta så man verkligen vill vara säker på att det finns gott om hojar på skrotarna när man behöver delar? :va

Varför bry sig i hur många som har sålts när man ska köpa hoj? Vågar man verkligen inte gå sin egna väg, utan måste verkligen följa den grå massan, eller är det för att man kraschar så ofta så man verkligen vill vara säker på att det finns gott om hojar på skrotarna när man behöver delar? :va

eller kanske hur många som skulle kunna tänka sig sälja sin hoj...

Jag är inte rädd :D men tack för omtanken...
Anledningen är snarare så att jag undrar varför det inte finns en enda 06:a till salu.....
Såldes det 12 st 2006 så kanske det inte är så konstigt....
Eller är alla så jävla nöjda....
Eller är jag helt unik som byter hoj typ varje år...

Jag är inte rädd :D men tack för omtanken...
Anledningen är snarare så att jag undrar varför det inte finns en enda 06:a till salu.....
Såldes det 12 st 2006 så kanske det inte är så konstigt....
Eller är alla så jävla nöjda....
Eller är jag helt unik som byter hoj typ varje år...

Är du inte lite väl kräsen med max 1000 mil när denna har gått 1070 mil? :va :hihi

Där har du en svart -06:a i alla fall. :)

Är du inte lite väl kräsen med max 1000 mil när denna har gått 1070 mil? :va :hihi

Där har du en svart -06:a i alla fall. :)

Hyfsat kräsen ok.. helst en bit under 1000..
Men sen är jag också tveksam om det är årsmodell 2006??
Enligt vägverket: Fordonsår 2005, uttagen Oktober 2005.
Släpptes dom uppdaterade 06 hojarna i Okt??
Varför är den besiktad Aug 07??

Faan va jag kändes petig nu :gnissla

Hyfsat kräsen ok.. helst en bit under 1000..
Men sen är jag också tveksam om det är årsmodell 2006??
Enligt vägverket: Fordonsår 2005, uttagen Oktober 2005.
Släpptes dom uppdaterade 06 hojarna i Okt??
Varför är den besiktad Aug 07??

Faan va jag kändes petig nu :gnissla

Jaa det verkar ju vara en 05:a. Men det är väl ingen skillnad på -05 och -06? Jag kan inte hitta nån i alla fall. Till -07 har den ju två hästar mer och väger väl ett halvkilo mindre eller nåt sånt.

Jaa det verkar ju vara en 05:a. Men det är väl ingen skillnad på -05 och -06? Jag kan inte hitta nån i alla fall. Till -07 har den ju två hästar mer och väger väl ett halvkilo mindre eller nåt sånt.

För mig att bromsarna var rätt sunkiga på 05? Tror dock att man kan få det åtgärdat av triumph.
Hade en 06:a innan och vill inte byta till en äldre...:rolleyes:

För mig att bromsarna var rätt sunkiga på 05? Tror dock att man kan få det åtgärdat av triumph.
Hade en 06:a innan och vill inte byta till en äldre...:rolleyes:

Jopps stämmer bra det! -06 is the way to go!
Och ja, du hittar inga eftersom alla är så grymt nöjda med sina egna nöjesmaskiner!:D :D
Men statistik...ja du....tänk såhär då kanske. Triumph slog försäljningsrekord både 06 och 07 har jag för mig. Speed tripeln var orsaken sa man efter uppgraderingarna. Det blev deras mest sålda hoj om jag inte missminner mig. (jag kan mycket väl ha fel på den punkten) men jag har för mig att jag fick triumphs egna tidning hem i brevlådan där det stod något om det. Jaja iallafall. Om det nu är så och du inte hittar så många beggade så måste det ju vara så att folk är nöjda eller??? Så kan vi tänka...:D :D
Annars kan du ju få köpa min...väldigt dyrt....väldigt...:tungan

Jopps stämmer bra det! -06 is the way to go!
Och ja, du hittar inga eftersom alla är så grymt nöjda med sina egna nöjesmaskiner!:D :D
Men statistik...ja du....tänk såhär då kanske. Triumph slog försäljningsrekord både 06 och 07 har jag för mig. Speed tripeln var orsaken sa man efter uppgraderingarna. Det blev deras mest sålda hoj om jag inte missminner mig. (jag kan mycket väl ha fel på den punkten) men jag har för mig att jag fick triumphs egna tidning hem i brevlådan där det stod något om det. Jaja iallafall. Om det nu är så och du inte hittar så många beggade så måste det ju vara så att folk är nöjda eller??? Så kan vi tänka...:D :D
Annars kan du ju få köpa min...väldigt dyrt....väldigt...:tungan

Den är fan inte fel din hoj..... Sugen på Duken eller :D
Riktigt bra kompispris så blir det snabb affär :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...