Antal PM?

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Sitter med en helvetes massa PM.

Hur många är maxgränsen för att få igång boxen igen.

Om du öppnar din PM-box och scrollar längst ner på sidan så har du en ruta som heter "Mappinformation" och en stapel som talar om din PM status

Är väl totalt 500 st PM i in- och utkorg? Så lämpligen kollar Du av allt mög i utkorgen, brukar vara enklast att rensa den:)

Inkorg innehåller 691 meddelanden. Du har 834 sparade meddelanden, av totalt 1 000 tillåtna. (Töm mapp)

Står det hos mig iaf. Vet inte om mod får ha fler pm. :va

Vet inte hur viktigt du tycker det är med Får jag chansen på dig Krille? i inboxen och :ligga? i utkorgen. :D

Mög!!!! jag har bara viktiga saker i både in och utkorgen:glömdet

Bara 355 livsavgörande PM att ta bort nu då.

Inkorg innehåller 691 meddelanden. Du har 834 sparade meddelanden, av totalt 1 000 tillåtna. (Töm mapp)

Står det hos mig iaf. Vet inte om mod får ha fler pm. :va

Joråsåatt.

Det jobbiga med att ta steget från att vara moderator är ju att PM funktionen iom att man varit van vid att ha 1000 pm dör samma sekund som man går från grön till svart.

Och det är ju inte bara att kasta 500 pm bara sådär:gnissla

Jag misstänker att just de PM:en i inboxen inte orsakar vare sig mig eller VBK några större bekymmer. Utkorgen, däremot...:)

Vet inte hur viktigt du tycker det är med Får jag chansen på dig Krille? i inboxen och :ligga? i utkorgen. :D

Last edited:
Jag är snäll. Har dubblat antal tillåtna PM för alla användargrupper. Vassego!

Obs, kan inte ge hur mycket som helst då det tär på resurserna ju fler PM där finns i systemet.

Back