Antal mil i år?

Så hur många mil blev det?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
900 på R6:an och 400 på WR:en och ännu rullar båda nån månad till.

Strax över 1500 mil i år... Men vad plötsligt säsongen tog slut! Trodde att jag skulle ha hunnit köra några hundra mil till innan vintern... :(

1300mil med mina egna hojar, plus lite mil med andras och så 258an :D

Ränkar med att hinna några mil till i år!

Räknar man in trampcykeln kan det nog bli upp mot 8-900 mil. Men än är inte säsongen över. Senaste datum något år hittills är 16-17 december

Det blir inte precis så mycket körning när man fått knodd. Har ändå loggat en 7-800 mil nånting, och det är ju bra efter omständigheterna.

500 mil sen satte krock med bil käppar i hjulet :( nästa år hoppas jag på mycket mer!

Ca 400mil blev det, nästa år ska jag försöka på mig lite längre turer då jag som max körde en 20 mils tur detta år.

Jag trodde jag hade åkt mycket med mina 550 mil, men än åker jag så jag hoppas det blir 100 mil till innan jag ställer in den. Kantades av två olyckor i början på säsongen så en månad försvann till att mecka och fixa till allt:huvet

:tummenupp upp för de som kommer över 1000

450mil med viffern (20100623-20100929)
35mil med bladen (100929-idag 101006)

Vill ha mer sommarväder :hojcbr
Detta blir nog årets sista vecka med hojen påställd.

450mil med viffern (20100623-20100929)
35mil med bladen (100929-idag 101006)
Vill ha mer sommarväder.
Detta blir nog årets sista vecka med hojen påställd.
Har i sommar nog blivit fler mil på trampjonnen än med hojen (120mil..):gnissla
Men nästa sommar då j-ar!!! :tummenupp

Strax över 2000 mil har det blivit i år (bladen fyllde 4000 för nån vecka sen), kanske blir hundra till i år om det blir några bra helger till.
Dock inga riktiga långturer, som längst ca 35 mil/dag.

Blev ca 450 mil denna säsong (dock är den inte slut än men blir nog bara ett fåtal till). Var utan hoj i ca 6 veckor denna säsong och jobbade alldeles för mycket de fina soliga dagarna vilket ledde till att det inte blev lika mycket hojåkande som förra året då jag nådde över 1000 mil. Men men nya tag nästa säsong :)

Våga va posör! :tummenupp

Skämt å sido så känns det inte som ja haft samma förutsättningar då min säsong började först i september (nytaget kort)...

Nu är det självplågeri som gäller, bara ut och köra tills fingrarna fryser till is och ramlar av, så ska ja komma över 200 utan problem iallafall :tungan:D

Kul att läsa att folk använder sina hojar.
Kom dock att tänka på en sak. Inte många hojar som gått äver 1500mil när de säljs på annons. Konstigt........

400mil på BMW:n. Nu har jag hunnit med 50mil på min nyinköpta Honda, och fler ska det bli innan vintern är här på allvar!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman