Antagligen pyspunka, vad göra?

Maria1980 skrev:
:7peta Jag tycker inte att man ska inte hacka på någon annan i onödan som Du gjorde. Sen om Du mår bättre av att vara sarkastisk så må det stå för Dig, blanda inte in andra i det om Du inte vet hur dem kommer att reagera...

Du vet säkert oxå att han aldrig lagt ut sin fråga här om han redan visste svaret... :tummenupp

Kan inte du vara singel och befinna dig hos mig typ nu! ? :7peta :krama

Maria1980 skrev:
:7peta Jag tycker inte att man ska inte hacka på någon annan i onödan som Du gjorde. Sen om Du mår bättre av att vara sarkastisk så må det stå för Dig, blanda inte in andra i det om Du inte vet hur dem kommer att reagera...

Du vet säkert oxå att han aldrig lagt ut sin fråga här om han redan visste svaret... :tummenupp
SNÄLLA TRÖTTA MIG!

men hallå era MESAR.....är ni på riktigt???
Sharpis, vad menar du med att brösta upp sig???:):):)
E22: du verkar ju ha en jättekuk uppenbarligen, så bra för dig:)

Till den söta tjejen: Bra att du säger till såna ohyffsade KUKAR som E22, på han bara:)

Gör nu så här: Så som ditt förra bakdäck såg ut, alltså platt, så betyder det att du kör med rakt än svänger , eller hur?
Då kan du plugga däcket!!!

Har du dock lärt dig svänga någorlunda, så gör man som Timmy alltid gjorde, man lagar däcket med stor fin lapp på insidan. Det sitter garanterat kvar.

Skulle personligen aldrig plugga mitt däck då jag vet en kille vars plugg lossnade.
Ang lapplagning så borde det funka o jag vet att Timmy alltid var sån onga med det när han gjorde det så jag skulle låta han göra det på mitt däck.

Annars för att var 100% BYT DÄCK!!!!!!!!!

E22 skrev:
de e lungt mannen.alla stavar vi fel någon gång(...men..se så..sätt nu fart..mot "cherwoodskogen")...Ååååå så fixade nisse däck servie däcket & aldrig mer hördes någon pyspunka på sharpedge`s hoj .... :D
Nån gång? Haha, du räknar lika illa som du skriver.

Jag skulle aldrig plugga ett däck. Vet inte hur bra de är nu men förr så va de ju hastighetsbegränsning på pluggade däck.

Last edited:
HanneZ skrev:
Nån gång? Haha, du räkar räknar lika illa som du skriver.

Jag skulle aldrig plugga ett däck. Vet inte hur bra de är nu men förr så va de ju hastighetsbegränsning på pluggade däck.
(jag "räkar räknar" möjligtvis :Dvad det än är.)
(HAHAHA RAVETRANCER,hur kom du fram till den slutsattsen :D )
NNNNnämen va fan grabben med däcket..köp ett nytt..du har ju hela vintern på dig nu att spara ihop till ett om det nu är på det viset..

Last edited:
E22 skrev:
(jag "räkar räknar" möjligtvis :Dvad det än är.)
(HAHAHA RAVETRANCER,hur kom du fram till den slutsattsen :D )
NNNNnämen va fan grabben med däcket..köp ett nytt..du har ju hela vintern på dig nu att spara ihop till ett om det nu är på det viset..
Sluta skriv om quotar :D

KÖP NYTT DÄCK. Minsta tvekan borde tyda på att man bör köpa nytt.

Ravetrancer skrev:
men hallå era MESAR.....är ni på riktigt???
Sharpis, vad menar du med att brösta upp sig???:):):)
E22: du verkar ju ha en jättekuk uppenbarligen, så bra för dig:)

Till den söta tjejen: Bra att du säger till såna ohyffsade KUKAR som E22, på han bara:)

Tack för det! :pannkyss
Men jag tror dock att killar som har stora instrument inte behöver hävda sig så mycket som herr "E22" gör... min teori är att han helt enkelt inte är speciellt välhängd :hihi

Last edited:
Back