GSXR1100R
The older i get the faster i was
Se och begrunda, vilken galning http://www.bikeproject.com/movies/sportbike_cruising.wmv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört på stan att föraren har loosat lappen några ggrOblic skrev:Jo visst är det ansvarslöst men förstår inte hur folk resonerar ibland, för att dom hyllar Ghost rider men när dem ser denna så blir det bara "åh han är helt galen". Som sagt säger inte att ni har sagt det men finns andra ...
En annan sak som jag inte förstår är varför han stannar varje gång vid stop?
No1 skrev:Efter att ha sett denna film så kan jag bara hoppas att "kritikerna" i denna tråd skriver med en stoooooooooooor portion ironi då dom annars borde köpa en Suzuki Intruder och leta efter tillhörande forum!!!
Klart skön film med undebara vägar samt en förare som till och med stannar för stop plikt mm...![]()
No1...
GSXR1100R skrev:Ironi får inte användas här, det vet du väl![]()
Jag vet mer än dig denna gångSeizure Later skrev:Så vitt jag vet har han aldrig varit av med lappen?
Seizure Later skrev:Fint att se att man kan köra fort utan att vara ansvarslös. Över krön på rätt sida, stannar vid stop, väntar på omkörningstillfälle och saktar ner vid hus. Så vitt jag vet har han aldrig varit av med lappen? Fast dessa takter måste ju bort till R600....
Vägarna är fina, ligger i västsverige, trianglen Vårgårda, Allingsås, Herrljunga...![]()
McB skrev:Föraren får definitivt visa mig de där vägarna någon gång.![]()
Marals76 skrev:Fasiken du bor ju inte så långt därifrån lyckats missa dem är inte illaSjälv har slitit många mm däck på dessa vägar
![]()
McB skrev:Föraren får definitivt visa mig de där vägarna någon gång.![]()
Seizure Later skrev:Föraren har ingen gatcykel längre... Eller också är det Björne. Eller Snigel.
Men vill du se på en karta så kan nog både jag och Apstrut visa vart dom är.![]()
Seizure Later skrev:OK, fast vi får se vilken hoj det blir på..![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |