Ansvarslöst

Usch fy fan hoppas verkligen att inte personer som denna håller till på sporthoj. :crash

En sak som jag inte förstår är varför han stannar varje gång vid stop?

Last edited:
Oblic skrev:
Jo visst är det ansvarslöst men förstår inte hur folk resonerar ibland, för att dom hyllar Ghost rider men när dem ser denna så blir det bara "åh han är helt galen". Som sagt säger inte att ni har sagt det men finns andra ...

En annan sak som jag inte förstår är varför han stannar varje gång vid stop?
Jag har hört på stan att föraren har loosat lappen några ggr :skrämd

No1 skrev:
Efter att ha sett denna film så kan jag bara hoppas att "kritikerna" i denna tråd skriver med en stoooooooooooor portion ironi då dom annars borde köpa en Suzuki Intruder och leta efter tillhörande forum!!! ;)

Klart skön film med undebara vägar samt en förare som till och med stannar för stop plikt mm... :tummenupp

No1...

Ironi får inte användas här, det vet du väl ;)

Skön körning faktiskt....kul att se en film med lite ansvarskänsla faktiskt.. stannar vid stopplikt inga idiotomkörningar osv.

Fint att se att man kan köra fort utan att vara ansvarslös. Över krön på rätt sida, stannar vid stop, väntar på omkörningstillfälle och saktar ner vid hus. Så vitt jag vet har han aldrig varit av med lappen? Fast dessa takter måste ju bort till R600....

Vägarna är fina, ligger i västsverige, trianglen Vårgårda, Allingsås, Herrljunga... :tummenupp

Seizure Later skrev:
Fint att se att man kan köra fort utan att vara ansvarslös. Över krön på rätt sida, stannar vid stop, väntar på omkörningstillfälle och saktar ner vid hus. Så vitt jag vet har han aldrig varit av med lappen? Fast dessa takter måste ju bort till R600....

Vägarna är fina, ligger i västsverige, trianglen Vårgårda, Allingsås, Herrljunga... :tummenupp

Ok, då har jag en kvalificerad gissning på vem det är iaf. :crash

McB skrev:
Föraren får definitivt visa mig de där vägarna någon gång. :fakta

Fasiken du bor ju inte så långt därifrån lyckats missa dem är inte illa :crash Själv har slitit många mm däck på dessa vägar :tummenupp

Marals76 skrev:
Fasiken du bor ju inte så långt därifrån lyckats missa dem är inte illa :crash Själv har slitit många mm däck på dessa vägar :tummenupp

Visa gärna på en karta, för jag har defenitivt lyckats missa dem.

McB skrev:
Föraren får definitivt visa mig de där vägarna någon gång. :fakta

Föraren har ingen gatcykel längre... Eller också är det Björne. Eller Snigel.
Men vill du se på en karta så kan nog både jag och Apstrut visa vart dom är. :)

Seizure Later skrev:
Föraren har ingen gatcykel längre... Eller också är det Björne. Eller Snigel.
Men vill du se på en karta så kan nog både jag och Apstrut visa vart dom är. :)

Just det, han har ju inte det... men du har väl kvar din ett tag till, så du får visa mig vägarna i sommar, IRL. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT