Känns orättvist att vissa får se och inte andra. Jag känner en viss uppdelning! Internet mobbning är väl inte tillåtet(DQ, och kanske Axxexs, vet redan hur den kommer att se ut)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Känns orättvist att vissa får se och inte andra. Jag känner en viss uppdelning! Internet mobbning är väl inte tillåtet(DQ, och kanske Axxexs, vet redan hur den kommer att se ut)
Du kommer att få se hur elegant jag löser det problemet![]()
Så där skriver jag bara för att folk ska tro att jag faktiskt känner någon här på SHKänns orättvist att vissa får se och inte andra. Jag känner en viss uppdelning! Internet mobbning är väl inte tillåtet![]()
Jag antar att det sitter en 800 i den....är det inte i klenaste laget i R 1000Rookie, kanske alla klassers snyggaste lackering!!![]()
![]()
![]()
/Fürstenhoff.
Kan siffror längst ner på hojen vara OK? Då får man ju ligga ner för att se. Då är stora på hjälmen bättre.
Eller vaför inte stora på Frontkåpan! Så här borde väl vara godkänt? Syns både framifrån och från sidan!
Godkänt?
Siffrorna på kutsen syns.... sådär!![]()
Kan du köra bakhjul? -När lärde du dig det?![]()
Ja, det skulle nog ta ganska lång tid och bli för jäkla dåligt med sprayburkarGrymt snyggt! Ska bli kul å se hur nära du kommer. Men du lämnar in va?
Ganska, men den gulsvarta hade en mycket tunnar vit rand med fartkuber eller vad man vill kalla dem (finns förresten att köpa färdiga dekalkit på eBay för diverse jubileumsmodeller).Är väl ganska likt yamahas jubileumslack, fast rött/svart istället?
Var det Abe som körde den då, 1997?Det här är ju den egentliga förlagan. Snyggt som tusan i varje fall.
Lindströms gamla?Fel nummer, men rätt hoj!![]()
Lindströms gamla?
Då blir vi märkeskollegor nästa år, trevligtJa och nej. Det är Lindströms reservhoj som Niko sen körde på Mantorp.
Ja, det skulle nog ta ganska lång tid och bli för jäkla dåligt med sprayburkar
DQ är mannen som kommer att lägga lacken och vi vet ju alla vad han har för smak så jag är inte helt säker på att den inte kommer tillbaka i lila/rosa utförande![]()
Röd flake och ett par vita raggartärningar på startnyckelnJag tror du får tillbaka hojen med flakes-lackGo Don Q, Go Don Q ........... Flake till Sandstream, woohooo
Ja, den där tillverkaren som vann Pro Superbike överlägsetTeam Hahaha med andra ord!!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |