Ansök nu!

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
:(
ansökan för flickvän till mig sommaren 2006 kan skickas in idag o fram till den siste april bifoga kort och cv o en par rader om varför du skulle passa till detta obs det är ofta många sökande så va ute i god tid med din ansökan (obs vcs o foto returneras ej)
tjänsten innefattar bla socialt umgänge med vänner o bekanta kan vara tex middagar eller krog kvällar vissa motorträffar kan du va tvungen att närvara på lönen betalas med ett underhåll och resten i naturform tjänsten är heltid med goda förtjänster som tex ledigt för tjejkvällar

Vad krävs det för erfarenhet, ska de kunna alla ställningar? :tuttar

Det var nog den sämst skrivna platsannonsen jag någonsin har sett. Försöker du locka till dig mellanstadieelever?

McB skrev:
2049987 Det var nog den sämst skrivna platsannonsen jag någonsin har sett. Försöker du locka till dig mellanstadieelever?
Ja punkttangenten verkar ha försvunnit från hans t-bord.

Min gamla pres på Spray

**Striker Inc söker välmeriterad projektledare**

Striker Inc grundades av ägarens familj för 32 år sedan. Under en del av 90-talet var Striker Inc verksamt inom utb.branschen på högskolenivå, med sidoaktiviteter inom nöje och vinprovn. Början av 2000-talet har präglats av ett års etablering i UK samt en affärsresa till Asien i jakt på nya affärsidéer. Under det senaste decenniet har Striker Inc haft ett antal personer anst. som projektledare - både tillsv.anst och tillf.lösn. Den senaste projektledaren befanns frilansa med en partner. Dessutom rådde det i ledningsgr. delade meningar om hur företaget skulle skötas, vilket innebar att anst. terminerades. Därav är en av två toppbef. nu vakant.

Vi söker Dig som är 25-30 år, med en bra utb. och erf. av teamwork. Du bör vara, initiativrik, självgående samt besitta en god verbal förmåga. Ett representativt yttre är inget krav, men ger förtur.

Vi erbjuder sex mån provanst. med mkt generösa villkor. Kont. ersättn. utgår inte men befattningen kommer med betydande fringe benefits som middagar, helgaktiviteter, nack- och ryggmassage och resor. Emellanåt förek. tillfällen för teambuilding och äventyrsaktiviteter under arb.tid. Arbetspl. ligger i centrala Stockholm, nära Odenplan. Goda komm.möjligh. Kontoret är utrustat med både matlagnings- och övernattningsfaciliteter. På sikt finns möjligheter att avancera till partner i firman med ett 50-50 delägarskap.

Den nuvarande ensamägaren och VD:n i Striker Inc. har en stark egen personlighet och ser helst en platt organisationsstruktur framför att ständigt delegera ut arbetsuppgifter till projektledaren. Ägaren besitter en hög grad av social kompetens samt ser affärsmöjligheterna när de dyker upp. Han besitter stora portioner av humor och upptäckarlusta. Han är 193 lång, mellanblond och har blå-gröna ögon.

Ni som redan har ett fast jobb och är ute efter ett kvälls eller extrajobb vid sidan om bör veta att den här tjänsten kräver 100 % av sin kvinna.

*** Tjänsten tillsatt***

Last edited:
Nursey skrev:
2050217 Jag som trodde ni ville vara fria på somrarna och ha tjej på vintern då det ändå inte går att åka ;)

Detta är inte en ansökan :lol
Fri är man väl ändå? Håller du hårt i dina pojkvänner?

Jonathan skrev:
2050548 Glöm inte glidmedlet, det gjorde så ont sist.

Jag och Farsan drack så mycket whiskey idag att morsan ruttnade och gästerna drog! ha ha,men inte är vi ledsna för det,nej idag blir det sova.

:D

snabbåka skrev:
2050575 Jag och Farsan drack så mycket whiskey idag att morsan ruttnade och gästerna drog! ha ha,men inte är vi ledsna för det,nej idag blir det sova.

:D

Vaffan, har du druckit jäst saft eller ? :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!