sirmagnus
KULTURPEDAGOG
Jag fick problem med min 4 hjuling. Ringde runt till en massa kunnit folk men ingen vill hjälpa mig. Hamnade så småning om på Mc gården i Slangerup i Danmark. Jag förklarade mitt problem och frågade om han kunde hjälpa mig.
- kom in med den sa han?? okay när då?
- när du har tid svarade han?
Jag var inte sen och lasta den och iväg till Mc affären. Ganska snart hade han hittat felet (kamkedjesännaren hade pajat)
tillföljd att kamkedjan hade kuggat över... och kolv i topp med öppna ventiler..
ja ja det kostade skjortan.
Han sa att det skulle ta några dagar att få hem reservdelar etc.
helt okay sa jag och åkte där ifrån.
sen ringer jag och frågar hur det går?
- han säger att den är lagad och går bra. Fint säger jag och frågar när jag kan hämta den.
- Då svara han INTE ännu ..?? varför då
- Nu ska vi ta redapå varför den gick sönder? Va? sa jag
- han säger att det ska inte gå sönder på det sättet som den gjorde. Så vi behåller den ett tag till?
sen ringer han mig och säger att dom har hittat felet... oljetrycksgivaren gav för lite olja till följd att det smorde inte tillräckligt den har dom bytt nu och nu kan jag hämta den.
Grymt seriös MC verkstad kan varmt rekomendera MC Gården i Slangerup
- kom in med den sa han?? okay när då?
- när du har tid svarade han?
Jag var inte sen och lasta den och iväg till Mc affären. Ganska snart hade han hittat felet (kamkedjesännaren hade pajat)
tillföljd att kamkedjan hade kuggat över... och kolv i topp med öppna ventiler..
ja ja det kostade skjortan.
Han sa att det skulle ta några dagar att få hem reservdelar etc.
helt okay sa jag och åkte där ifrån.
sen ringer jag och frågar hur det går?
- han säger att den är lagad och går bra. Fint säger jag och frågar när jag kan hämta den.
- Då svara han INTE ännu ..?? varför då
- Nu ska vi ta redapå varför den gick sönder? Va? sa jag
- han säger att det ska inte gå sönder på det sättet som den gjorde. Så vi behåller den ett tag till?
sen ringer han mig och säger att dom har hittat felet... oljetrycksgivaren gav för lite olja till följd att det smorde inte tillräckligt den har dom bytt nu och nu kan jag hämta den.
Grymt seriös MC verkstad kan varmt rekomendera MC Gården i Slangerup

.....