Annonzera.se

Miss_Orchidee skrev:
Man kan väll lägga ut annonsen på fler sighter än 1, och dessutom är blocket ganska dålig, man kan söka på en sak och inte hitta den å sem kan man söka på nått helt annat och sedan hitta det man letade efter 1:a ggn.

Nja blocket funkar ju bra.. ska ni slå blocket så får ni nog lassa på med användarvänliga funktioner tror jag, tex bevakning med sms. Börja med att fixa så att man kan använda enter-knappen vid fritext sökning... :)

Warburton skrev:
Jag är inte trångsynt, möjligtvis klarsynt.

Och: Jag skulle aldrig någonsin annonZera om någonting annat än möjligtvis en moppe eller en 125:a. Vill jag sälja något så annonserar jag om det!
:7peta

shit....du va mig en surgubbe....men men, va det då............vissa andra har en possitiv inställning till saker och ting...........

Warburton skrev:
Jag är inte ett dugg sur. Jag sitter här och ler, till och med.

det verkar inte så eftersom du inte ens är villig att testa den, verkar den serriöst så ur kass att du inte ens skulle överväga att testa den? :confused:

Miss_Orchidee skrev:
det verkar inte så eftersom du inte ens är villig att testa den, verkar den serriöst så ur kass att du inte ens skulle överväga att testa den? :confused:
Nej, men bara för att den inte är "ur kass" (urkass heter det), så betyder det inte att det finns någon anledning att använda den.

Blocket fungerar utmärkt och där når jag tusentals GÅNGER fler människor än via en ny oetablerad annonssajt, så varför skulle jag byta? Det skulle jag inte ha något att vinna på.

Warburton skrev:
Nej, men bara för att den inte är "ur kass" (urkass heter det), så betyder det inte att det finns någon anledning att använda den.

Blocket fungerar utmärkt och där når jag tusentals GÅNGER fler människor än via en ny oetablerad annonssajt, så varför skulle jag byta? Det skulle jag inte ha något att vinna på.

du förlorar ju knappast nått på att lägga ut en annons där eftersom det inte kostar dig något, mer än kanske 1½ min...

det klart att man skall använda det som finns tillgängligt, du verkar vara ganska trångsynt enligt mig.....sen får du säga vad du vill men klaga inte på min stavning är du gullig, för jag har inte gjort dig något presonligen

Miss_Orchidee skrev:
du förlorar ju knappast nått på att lägga ut en annons där eftersom det inte kostar dig något, mer än kanske 1½ min...

det klart att man skall använda det som finns tillgängligt, du verkar vara ganska trångsynt enligt mig.....sen får du säga vad du vill men klaga inte på min stavning är du gullig, för jag har inte gjort dig något presonligen

läs texten härunder, under rubriken snabbsvar...

Miss_Orchidee skrev:
Herregud.....MORALKÄRRING...
Icke! Att värna om språket har för mig ingenting med moral att göra. Det gör jag för mitt eget höga nöjes skull och för att dra mitt strå till stacken i arbetet att försvåra för språkförbistrarna.

Miss_Orchidee skrev:
Jag menade inte bara just det du skrev om språket, det var hela din stil som luktade unket.
Förstår fortfarande inte hur du får det till något som har med moral att göra - att jag inte tycker att ett _till_ annonsblock var en så vidare lysande idé?

Warburton skrev:
Den fungerar jnu hur kasst som helst. Söker man på MC och märke: Ducati så får man upp en jävla massa moppar utan någon som helst referens till Ducati i annonsen.

inte min jävla sida, men att slippa hojar med ettan som
känns som en 4á är väl inget minus :arsele

Warburton skrev:
Förstår fortfarande inte hur du får det till något som har med moral att göra - att jag inte tycker att ett _till_ annonsblock var en så vidare lysande idé?

Håller med, finns faktiskt för många! Min far som är egenföretagare för flera telefonsamtal om dagen just från nya annonsportaler. Ger absolut inget respons alls, det är blocket som är bäst oavsett pris.

Warburton skrev:
Så du skulle hellre välja en Kymco (som jag fick upp när jag sökte)? :dummer

nä kanske inte riktigtkanske , såg bara att dom kommer att storsatsa på den där sidan 4án expressen mm, fast det räcker bra med blocket

Nyheter
H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich