Annonsorer kvar i 90-talet?

Rea! Garagerensning! Total UTFÖRSÄLJNING!

minst 20% till 30% garagerabatt önskas, det är långt till 90-talet.:tummenupp

Finanskrisen har bromsat upp köpsuget, det är endast ett lågt pris som kan ändra mina tankar, ingen har bråttom utom till jobbet, vill ju inte göra chefen sur.:D

Så visst känns en årsmodell 2000 till 2003 lite gammal.:confused: Ska Jag säga som har garaget fullt med gamla hojar, men va fan det kommer väl andra tider snart.
Dessa tankar gäller nu när jag vill köpa. Pengarna brinner inte i fickan längre.:brinnerup Toyman, vill köpa toppenfin Ducati till bra dagspris.:Bugar

916SP, 916SP3, 996R, 998R:

Last edited:
Inte så konstigt, just nu är det ju framförallt personerna som redan i höstas satte orimliga priser som trots att de inte blev av med hojen låter priset sitta kvar liksom annonsen.

Det kan också vara värt att ta i åtanke den nuvarande ekonomin vilken har medfört prishöjningar på nya hojar med kring 20%, vilket naturligtvis höjer andrahandsmarknaden också. Egentligen inte någon dålig tid att ha en äldre hoj på.

Men det är ju konstiga är ju att även om folk sätter höga priser på sina hojar, så blir dom sålda, och så länge dom blir sålda så kommer folk ha höga priser.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph