Annonser....?!?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Vad finns det för sidor utöver Blocket och mobile.de att tillgå i mc letandet?

jag hittar ingenting jag vill ha på varken blocket eller mobile :( Är på jakt efter en R6-00 och uppåt, men det verkar inte finnas speciellt mycket som är rellevant i prisklass.

Är det nån som vet nån bra sida eller liknande så länka gärna i denna tråden:)

Fyfan vilken synd! Jag såg inte ens det där :4skrika
Vill jag ha nåning i närheten av en hoj, verkar det inte bli mycket mer än en sketen cross... och jag vill fan inte sprätta skit.
jag vill köra assfalt och skrapa knä med de andra grabbarna på banorna runt ikring :(

Det kanske får bli en hojlös sässong i år, och komma igen stort nästa, det känns hårt, men så ser det ut just nu tyvärr. Jag hoppas fortfarande att nåmn tysk ska smälla sin hoj lite lagom och skicka den till mig :) det hade vart guld :)

Vill jag ha nåning i närheten av en hoj, verkar det inte bli mycket mer än en sketen cross... och jag vill fan inte sprätta skit.
jag vill köra assfalt och skrapa knä med de andra grabbarna på banorna runt ikring :(

Det kanske får bli en hojlös sässong i år, och komma igen stort nästa, det känns hårt, men så ser det ut just nu tyvärr. Jag hoppas fortfarande att nåmn tysk ska smälla sin hoj lite lagom och skicka den till mig :) det hade vart guld :)

Vadå vad har du gjort med fzr'en ? Har du sålt den utan att säga till mig först.. :mad:

Borde väl gå att hitta en gammel cbr eller fzr för den pengen :va
Jo... men tanken va ju att jag skulle ha nått lite "nättare" så jag slapp harva runt och slita och dra, det tar liksom bort glädjen lite :(

egentligen vill jag kanske ha en ren banhoj, och en sketen bil kanske :)

En gammel R6:a för dom pengarna borde gå att hitta i Tyskland, har du ingen bekant som kan hjälpa dig att hämta hem en hoj?

En gammel R6:a för dom pengarna borde gå att hitta i Tyskland, har du ingen bekant som kan hjälpa dig att hämta hem en hoj?
jag kan åka dit och hämta den själv om det skulle vara så, men jag hittar ingen ju....

Förstår jag dej rätt nu om jag säger att den största begränsningen sitter(var) i hur stora risker man är redo att ta på vägarna?

Sen måste du självklart ha något du tycker är kul att köra!
ja vill bara inte behöva brotta ner hojen varje kurva, jag vill att det ska gå hyfsat smidigt iallafall...

Last edited:
Hahah :D

En hoj är på g, vänta så får du se :tungan

Förstår det när du fick smaka på en fullblod förra året :rolleyes:
För 30 får du en hel del ändå ju. Utan krav på felfria kåpor räcker det riktigt långt..
Den få se ut som skit om det är så.... :) Hittar ni nått så hojta!

Den få se ut som skit om det är så.... :) Hittar ni nått så hojta!

de1e_27.JPG

2200 mil, 2750 euro, köp

8a76_27.JPG

2200 mil, 3200 euro

Last edited:
jag har kikat på den faktiskt... en jag måste lösa lite cash först...kan ta en dag eller två... åker du med ner till tyskland då :)

26'382:- med dagens kurser, sen ska det ju reggas hit o dit vilket kostar det med.. :näsblod
Åka med? Sure, sålänge det passar mina arbetstider :)

Last edited:
26'382:- med dagens kurser, sen ska det ju reggas hit o dit vilket kostar det med.. :näsblod
ja det blir ett senare problem i så fall, men nu ska det köpas hoj :)

Ska ringa imorgon och prata lite dychka med dem... så får vi se va dem säger om den.

Säg till när du har tjöpt den så ska jag skruva tillbaka backspeglarna så jag kan se dig när vi åker tillsammans :tungan
Jag kan kanske koppla ur baklampan så den inte bländar dig ;)

Last edited:
Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...