annonser/köp och sälj

sweden

Medlem
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Gsxr -13
Hur kan det var möjligt att gå in på andras annonser fast man är ut loggad, och ändra om man vill på deras annonser? :confused: :confused:

Om nån klurar ut lösenordet e det väl inga problem...men varför man gör det är en annan fråga:confused:

Hur kan det var möjligt att gå in på andras annonser fast man är ut loggad, och ändra om man vill på deras annonser? :confused: :confused:
råkade ut för det idag min hoj var vurpad och skulle säljas för 12500
vilket så inte är fallet
vilken jävla nollajävel som håller på och jävlas med folk och skriver om en annons så.
Kan inte ha mycket till liv en sån människa:arsele

råkade ut för det idag min hoj var vurpad och skulle säljas för 12500
vilket så inte är fallet
vilken jävla nollajävel som håller på och jävlas med folk och skriver om en annons så.
Kan inte ha mycket till liv en sån människa:arsele

Swedie har fömodligen en logg på vem som har ändrat på din annons om du är intresserad.

Kan tyvärr inte se vem som ändrat i andras annonser. Skulle jag veta, skulle jag permanentbanna... lätt.

Nu är det iaf fixat. Ledsen för besväret.

Kan tyvärr inte se vem som ändrat i andras annonser. Skulle jag veta, skulle jag permanentbanna... lätt.

Nu är det iaf fixat. Ledsen för besväret.

Men det märkliga är ändå att någon tar sig tid att hitta dessa kryphål! Inte faan skulle jag komma på tanken att försöka mig på en massa manövrar som utlogad bara för att se om det gick, och sen dessutom utnyttja det för att djävlas med folk. Jag kanske inte är tillräckligt intresserad av datasäkerhet för att förstå hur man överhuvudtaget kan komma på tanken att ens försöka ändra en annons varae sig som inloggad eller urloggad. Ett nutids mysterium för mig. Har ni provat på blocket???? :D

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back