!!Annons-scriptet uppdaterat!!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Lägg in era annonser! Jag har lagt upp ett nytt annonsscript jag suttit o knåpat på i ett par veckor (inte hela tiden, så lång tid tar det inte o göra, hehe). Men iaf testa det o se till att allting fungerar!

Det är även flyttat till en ny underkatalog för att det ska bli lättare för mig att sortera filer m.m.

Ny adress
http://www.sporthoj.com/annonser/

Går du till en gammal annons URL skickas du automatiskt till den nya URLen.

:banana

När jag klickar på tex Yamaha under kategorier och sedan "Visa Till Salu-Annonser" kommer inga annonser upp. Fel på scriptet eller jag som gör fel?

sandstream skrev:
När jag klickar på tex Yamaha under kategorier och sedan "Visa Till Salu-Annonser" kommer inga annonser upp. Fel på scriptet eller jag som gör fel?

Blir likadant oavsett märke.
Fast banhojar gick att söka på.

Hur som helt mycket snyggare än förut och när väl sökfunktionen fungerar som den ska kommer det bli perfekt.. :tummenupp

Det är för att Yamaha ej är valt för av annonserna.. ska försöka göra en temporär "fix"... vänta lite.

Så då var det fixat då.

Dock för tillbehör o sånt måste varje person med en annons själva flytta till rätt kategori.

Ska fixa en räknare oxå så man ser hur många det är i varje kategori.

Kan ni lista alla MC-märken åt mig tack.

Swedie skrev:
förövrigt fungerar det. Den där webspy är bara en klåpare som vill ta på en hela tiden. Undra vart han fått det ifrån...
Har ett bra svar på det men vågar inte stöta mig mer med de tuffa RR-grabbarna så jag ligger lågt :hihi

yonsson skrev:
Kan vi inte få en ducatikategori? :(
Jag bad om en lista på alla MC-märken då jag glömmer lätt såna där fåniga märken på hojar som ingen har eller vill ha... :lol nä skojjar bara. glömde..

fixa MC-tillverkarlistan då! :)

Honda
Yamaha
Aprilia
Bmw
Ducati
Suzuki
Triumph
Kawasaki
Supermotard kan du ju ha som en

dom jag kommer på

Swedie skrev:
Jag bad om en lista på alla MC-märken då jag glömmer lätt såna där fåniga märken på hojar som ingen har eller vill ha... :lol nä skojjar bara. glömde..

fixa MC-tillverkarlistan då! :)

Aeon
Aixam
Aprilia
Arctic Cat
Barossa
Bimota
Benelli
Beta
BMW
Bombardier
Buell
Cagiva
CPI
Daelim
Derbi
DKW
Ducati
E-Ton
GasGas
Gilera
Harley-Davidson
Hercules
Honda
Husaberg
Husqvarna
Hyosung
Italjet
Kawasaki
Kreidler
KTM
Kymco
Laverda
Maico
Malaguti
MBK
Moto Guzzi
MV Agusta
MZ
Peugeot
PGO
Piaggio
Puch
Sachs
Simson
Stinger
Suzuki
Triumph
Vespa
Voxan
Yamaha

"Lånade" listan från mobile.de :rolleyes:

Webspy skrev:
Käften kanelbulle!

//Edit: du får inte säga ***** så jag skrev kanelbulle istället :tummenupp

SÖK ANNONS

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sporthoj.com/www/www.sporthoj.com/sokannons.php on line 136
Det hittades: annonser. Sidor:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sporthoj.com/www/www.sporthoj.com/sokannons.php on line 149
Föregående sida | 1 | Nästa sida | Sista sidan
Annonstyp Inskickad Titel Landskap Pris Kategori Visad Senaste Ändringen

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sporthoj.com/www/www.sporthoj.com/sokannons.php on line 222

Menade inget illa... som vanligt.... men den sa så här !

Webspy skrev:
SÖK ANNONS

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sporthoj.com/www/www.sporthoj.com/sokannons.php on line 136
Det hittades: annonser. Sidor:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sporthoj.com/www/www.sporthoj.com/sokannons.php on line 149
Föregående sida | 1 | Nästa sida | Sista sidan
Annonstyp Inskickad Titel Landskap Pris Kategori Visad Senaste Ändringen

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sporthoj.com/www/www.sporthoj.com/sokannons.php on line 222

Menade inget illa... som vanligt.... men den sa så här !
Du är fortfarande rutten i tänderna. Det kände jag sist. Utöver det så berättar du inte att du söker, inte heller att du sökte från förstasidan på SH. Men okej, ska fixa problem.

Swedie skrev:
Du är fortfarande rutten i tänderna. Det kände jag sist. Utöver det så berättar du inte att du söker, inte heller att du sökte från förstasidan på SH. Men okej, ska fixa problem.

Det säger du bara för att du vill ligga med mig... tur att vi har varsitt sovrum i spanien !

Ser bra ut men du kanske kan fixa så man kan välja hur många annonser man kan se per sida och att man skulle kunna sotera dom efter pris.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8