Annonsör har blivit hackad.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Ford F-100 -78
Jag skulle just kolla Alienmoto då jag upptäckte att den sidan har blivit hackad.

Ni vet dravlet med "While All Islam World regard with reverence to your prophet" och så vidare...

Det är nog ingen attack riktad mot alienmoto, men mot deras webhotell. Och var jag förstår så är det automatiserade hack. Inget att lyfta ögonenbrynen åt med andra ord.

Trist att det sker, men när inte webhotellen ligger i framkant när det gäller säkerhet.

Lite kul hur deras stil går ihop med att ingen annan är tillåten att tänka eller göra annorlunda än de gör i sin kultur. Fast det är väl inte det diskussionen handlar om.

De har ju haft någon sorts grej mot sverige så valet av domän är ju direkt riktad till oss svenskar, men själva hackningen är relativt simpel så vitt jag vet.

Lite kul hur deras stil går ihop med att ingen annan är tillåten att tänka eller göra annorlunda än de gör i sin kultur. Fast det är väl inte det diskussionen handlar om.

Nä men dom har ju minsann låtit VÅR gud (christ) vara ifred, så nu ska dom minsann hämnas eftersom vi ritar TECKNINGAR av deras gud :mad:

DÖD ÅT SVERIGE!! dom ritar teckningar :mad:

Snacka om att vara världshistoriens grinigaste, barnsligaste överreligiösa låtsassoldater :va

Tyvärr tillhör de den svårt indoktrinerade skaran i världen som aldrig kommer att inse att allah och gud är låtsaskompisar för vuxna ...

Det är en DNS-server hos webcows som blev hackad för några dagar sedan.
Ca. 3000 sidor åkte med i den smällen.

Innan det så var Proinet attakerade och 1700 sidor hos dom blev utsatta.

Tyvärr tillhör de den svårt indoktrinerade skaran i världen som aldrig kommer att inse att allah och gud är låtsaskompisar för vuxna ...

Ja det är läskigt. Men att det finns människor som går med i pyramidspel, tror på att man kan prata med hundar och andar, gör att marknaden för masspsykos öppnas. Kommer Jag på något bra så har Jag inga skruppler att utnytja den här skaran människor som står till förfogande utan någon självbevarelsedrift. Det är som drönarna i en myrstack, tjöp hälsojuice gjort på alger eller tro på den här killen. samma sak LixÅm.

Det var nå´n annan sida förut som blev hackad har Jag för mig. Men är det en server de ger sig på slår de väl på alla sidor där. Lite läskigt är det i alla fall. Får man en upp poppad banner så är det i alla fall från nå´n firma som bara vill tkäna pengar med dessa killarna...

De har ju haft någon sorts grej mot sverige så valet av domän är ju direkt riktad till oss svenskar, men själva hackningen är relativt simpel så vitt jag vet.

de är absolut inget "rocket science" hack. de är ju inga problem å göra samma sak på deras egna webhotell.

Nä men dom har ju minsann låtit VÅR gud (christ) vara ifred, så nu ska dom minsann hämnas eftersom vi ritar TECKNINGAR av deras gud :mad:

DÖD ÅT SVERIGE!! dom ritar teckningar :mad:

Snacka om att vara världshistoriens grinigaste, barnsligaste överreligiösa låtsassoldater :va

min kolega bordet brevid har avslöjjat en del att de själva gör samma saker i sit land om alla andra i världen å de övriga "gudarna" så de är inte ett spår bättre själva de kan bara inte ta att andra jävlas med dem,

men så flydde han å hans familj från Saddam 92 å kom till sverige. så de är väll inte helt opartisk info.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard