Annandagspartaj !

Jag vill äta:

1. Pucken
2. Spåårtbajjk
3. Henrik
4. Icko
5. Larzon (som är för lat för att skriva upp sig själv )
6. Ghost
7. Pluggen

:rolleyes: Ja jag vet jag är virrig å senil, hade ju helt glömt att jag börjar jobba igen på annandagen så jag kommer inte.

Jag vill äta:

1. Pucken
2. Spåårtbajjk
3. Henrik
4. Icko
6. Ghost
7. Pluggen

:rolleyes: Ja jag vet jag är virrig å senil, hade ju helt glömt att jag börjar jobba igen på annandagen så jag kommer inte.

Äta måste man väl göra ändå? (annars dör man har jag hört...) Men du kanske börjar tidigt på kvällen?

Äta måste man väl göra ändå? (annars dör man har jag hört...) Men du kanske börjar tidigt på kvällen?

Japp äta kommer jag göra, jag börjar lite för tidigt för att hinna med detta annars hade jag ju gjort det :)

Men du får roa de små liven i ställe för mej ;)

Japp äta kommer jag göra, jag börjar lite för tidigt för att hinna med detta annars hade jag ju gjort det :)

Men du får roa de små liven i ställe för mej ;)

Ja var tog alla :tuttar vägen som skulle äta? Jag och Malin hade ju tänkt ramla in lite senare så äta gör vi nog på annat håll..
Men nu verkar det ju finnas plats vid bordet om man vill i alla fall?

Ja var tog alla :tuttar vägen som skulle äta? Jag och Malin hade ju tänkt ramla in lite senare så äta gör vi nog på annat håll..
Men nu verkar det ju finnas plats vid bordet om man vill i alla fall?

jag kan bara skylla på min egna virrighet och att jag som vanligt har noll koll på vad de är för dag :D

Men gå dit å ät killarna blir säkert lite glad över att nån tjej är med vid matbordet :)

Jag vill äta:

1. Pucken
2. Spåårtbajjk
3. Henrik
4. Icko
6. Ghost
7. Pluggen
8. Yasha (som tydligen har svårt att bestämma sig, men gillar tanken på att vara enda hönan i tuppgården)

Att vi är värre än alla andra!:hihi

@Pucken, blev det någon matsedel? (Kanske blev en dagsedel istället...)

Det är ni inte, det kan jag intyga! Ni är bara lite mer otillgängliga på sommaren än "medelmannen". :mattias

Pucken tyckte att vi var så få att vi kunde beställa mat på plats. Jag pratade med honom för ngn timme sedan.

Det är ni inte, det kan jag intyga! Ni är bara lite mer otillgängliga på sommaren än "medelmannen". :mattias

För att citera Jörgen Karlsson:
"Vi hojåkare är till stor del ännu överlevande bokstavsbarn och såna som kom ut blåa i ansiktet och med navelsträngen ett varv runt halsen. Det blir inte bättre än så här..."

Pucken tyckte att vi var så få att vi kunde beställa mat på plats. Jag pratade med honom för ngn timme sedan.

Bra, då vet man det!:)

Last edited:
Det beror väll på om hon åker hoj eller inte?:)

Spelar ingen roll, vem vill släpa på brud(en) överallt och hela tiden när det är säsong?!? Det gäller ju oss tjejer också, ibland vill man köra själv och leka med andra kompisar. :)

Fusk, du ändrade ditt inlägg! :D Men det bekräftar bara mer att det är ett behov, att vara själv ibland, även om man har en partner som kör hoj eller gillar att åka med. Man är olika förstås... :rolleyes:

Last edited:
Spelar ingen roll, vem vill släpa på brud(en) överallt och hela tiden när det är säsong?!? Det gäller ju oss tjejer också, ibland vill man köra själv och leka med andra kompisar. :)

Du har en poäng. Jag ändrade mitt inlägg när du skrev...:rodnar

Fusk, du ändrade ditt inlägg! :D Men det bekräftar bara mer att det är ett behov, att vara själv ibland, även om man har en partner som kör hoj eller gillar att åka med. Man är olika förstås... :rolleyes:

Ja, det var inte meningen att ändra medans du skrev...:hihi

Last edited:
Ska vi hoppa maten och dricka sprit i stället?

Preksajs !!!

Vi skiter i att dom vill att vi ska förbeställa...jefla sossefasoner.:mad:
Vi kommer när vi kommer och bestämmer oss då.:tummenupp

/ P. Uck

Virrpanna och Lekledare av guds nåde !

Också! Vissa av oss blir så odrägliga om vi bara dricker maten... :rolleyes:

För mig spelar det ingen roll, jag är odräglig även om jag har käkat konstant i en vecka .
Klart som fan vi käkar lite innan vi tömmer baren !:tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...