Annandagspartaj !

hahamen du kommer o bli en tjockis:tummenupp
Mycket kalorier i sprit... jag övertalade alla på julafton att skinka med senap e GI...
Blir nog fest här med till kvällen=(
:lol Vadå bli?!? :va Gymet på måndag, det är lugnt, varför strunta i att ha kul bara för att det finns risker? Det finns ju risker med allt! :tungan

Hoppas du får kul ikväll. Vi hade kul igår. :krama

:lol Vadå bli?!? :va Gymet på måndag, det är lugnt, varför strunta i att ha kul bara för att det finns risker? Det finns ju risker med allt! :tungan

Hoppas du får kul ikväll. Vi hade kul igår. :krama

Bli!!!Det fattar du när husan e ombyggd till permobil=)
Ta med mig på gymmet kan behövas sedan vill man ju se lite:tuttar :gnissla

Blir ju ölrunda ikväll oxo, vilka ska med då... när, var och hur???

Husan är borta, stals i september. Blir 750-permobil i så fall. :rolleyes:
Sats Zenit, Mäster Samuelsgatan ca 17! :tummenupp

ajfan!
Gixxern kan bli fin permo den med!
Men fan har du fått tag på dem som stal?
Måste jag åka 12 mil för o få träna du kan komma hit o ha lite bootcamp...jag har pulsmätare o stegräknare du får visa hur de funkar!
Sedan lär jag dig o köra annat än crossar=)
teamwork e the shit:tummenupp

Va ,var Icko nykter??!!

Fullast tjör!

Helvete heller det gjorde jag eleva 111111111111 !!!1:yoparty

Kan du ju omöjligt ha gjort!??
Du va ju tvärväck när vi drog!?? :va

Tror faen Larzon vann! :D

Tack alla för igår, trevligt värre:) Speciellt tack till Icko för liften hem:tummenupp

De va de lilla mannen, va ju ändå på vägen, men piketbussar ska hållas kort när Icko kommer sladdandes med BMW:n!!:yoparty

O tack alla ni övriga som bidrog till en särdeles trevlig kväll!! :)

En dag kvar! :yoparty

(fast jag tog det ju lugnt igår, tunnis helt enkelt)

Lugn nu, först på torsda behöver du börja få ågren o börja infria dina nyårslöften! :tungan

Last edited:
mohahahaha! nu kommer lite foton också!!!!:D

Men iofs är det jävligt dåliga foton med tanke på att min mobilkamera inte ens har blixt=/

Men fan tackar för en trevlig kväll! Är fortfarande helt överlycklig att de glömde ta betalt för en öl jag tog när vi satt vid bordet.. hoppas ingen av er fick extra på notan bara:tungan

Bifogat

• DSC00207.JPG
    DSC00207.JPG
    196.1 KB · Visningar: 87
  • DSC00208.JPG
    DSC00208.JPG
    186.7 KB · Visningar: 66
  • DSC00209.JPG
    DSC00209.JPG
    198.1 KB · Visningar: 65
  • DSC00210.JPG
    DSC00210.JPG
    162.6 KB · Visningar: 65
  • DSC00218.JPG
    DSC00218.JPG
    203.7 KB · Visningar: 56
  • DSC00221.JPG
    DSC00221.JPG
    172.3 KB · Visningar: 75
mohahahaha! nu kommer lite foton också!!!!:D

Men iofs är det jävligt dåliga foton med tanke på att min mobilkamera inte ens har blixt=/

Men fan tackar för en trevlig kväll! Är fortfarande helt överlycklig att de glömde ta betalt för en öl jag tog när vi satt vid bordet.. hoppas ingen av er fick extra på notan bara:tungan

ooh va fina bilder!:D Hoppas ni hade det sköjj! Faen! nästa gång dyker jag upp!:yoparty

ooh va fina bilder!:D Hoppas ni hade det sköjj! Faen! nästa gång dyker jag upp!:yoparty

jaa det hoppas jag.. måste erkänna att jag blev lite besviken att du inte dök upp! och samma med plussen! hon var ju till och med påväg men hennes kille kunde inte komma in för att han var klädd fel när man själv kommit in när det var 23 års gräns! Men men.. hade ändå kul.. dansa och blev raggad av kvinnor på 30+.. det gick väll det med:tungan

Men 24:e är ett måste!:fakta

jaa det hoppas jag.. måste erkänna att jag blev lite besviken att du inte dök upp! och samma med plussen! hon var ju till och med påväg men hennes kille kunde inte komma in för att han var klädd fel när man själv kommit in när det var 23 års gräns! Men men.. hade ändå kul.. dansa och blev raggad av kvinnor på 30+.. det gick väll det med:tungan

Men 24:e är ett måste!:fakta

Jävla klädkrav!:mad: 23? ååh va härligt om jag hade tagit mig till Storstaden och sedan inte kommit in:D

Jävla klädkrav!:mad: 23? ååh va härligt om jag hade tagit mig till Storstaden och sedan inte kommit in:D

Jo det är tråkigt. tur att jag klädde mig rätt normalt den kvällen och att inte någon av väktarna såg min dödskallering!

men gumman.. det är vakter i stockholm.. det finns en bra chans om du skulle smörat lite, tittat dom i ögonen och pushat upp :tuttar lite extra så hade du fått komma in! hört många brudar här i sthlm som säger att det är så!

Annars så är man så smart som jag är och kommer dit när det inte är dansgolv och folk sitter och äter.. då kollar de inte ens leg.. inte ens i baren:) och jag hade kunnat visa dig något annat ställe.. som sagt.. det var mest 30-plussare där:P men iofs trevliga sådanna

Last edited:
Jo det är tråkigt. tur att jag klädde mig rätt normalt den kvällen och att inte någon av väktarna såg min dödskallering!

men gumman.. det är vakter i stockholm.. det finns en bra chans om du skulle smörat lite, tittat dom i ögonen och pushat upp :tuttar lite extra så hade du fått komma in! hört många brudar här i sthlm som säger att det är så!

Annars så är man så smart som jag är och kommer dit när det inte är dansgolv och folk sitter och äter.. då kollar de inte ens leg.. inte ens i baren:) och jag hade kunnat visa dig något annat ställe.. som sagt.. det var mest 30-plussare där:P men iofs trevliga sådanna

Vafaen ere så lätt i Storstaden :näsblod
Hmm var i Sthlm med ett par polare för typ 2 mån sen.. Skulle ut.. haha KUL, det spöregnade och var onödigt långa köer överallt!!elva!1:mad: Sen att det var 23 eller 25 överallt bådade inte gott!:D Dock somsagt så kom man ju in iaf :va

Meh 30+ är la nice?:jäs

Vafaen ere så lätt i Storstaden :näsblod
Hmm var i Sthlm med ett par polare för typ 2 mån sen.. Skulle ut.. haha KUL, det spöregnade och var onödigt långa köer överallt!!elva!1:mad: Sen att det var 23 eller 25 överallt bådade inte gott!:D Dock somsagt så kom man ju in iaf :va

Meh 30+ är la nice?:jäs

Vad jag hört iaf!

Men du vet ju inte vart man ska gå i stora staden;) sen handlar det mycket om tajmingen också.. kan visa lite bra ställen någon gång! men vad för sorts krogar gillar du och vilken musik vill du ha dit du går?

Jorå alltid nice.. att prata sporthoj med:gnissla

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...