Annandagpåsk-körning 20110425

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Det blev inte så mycket stillbilder. desto mer filmat material dock, men det används nog senare i nån amatörrulle.

IMG_6308.jpg

Riktigt ball bil som stod nere på rosen när jag kom dit.

IMG_6311.jpg

IMG_6313.jpg

IMG_6320.jpg

Hefner himself.....

IMG_6321.jpg

Larzon spanar in nån med en viss skepsis.

IMG_6322.jpg

Ja man måste ju även va fin när man har hjälm på sig :D

IMG_6325.jpg

Busanna letar offer......

IMG_6326.jpg

... för lite torrjuckande

IMG_6329.jpg

Linkans raket dagen till ära (att ägaren våga låna ut en hoj i sånt fint skick :) )

IMG_6330.jpg

Linkan kommer dock till insikt och beundrar en riktig hoj.

IMG_6335.jpg

Roadkill #1

IMG_6336.jpg

Roadkill #2

Last edited:
Kul att surtrajjan fick va med på bild. Jag fick ju det stora förtroendet att styra den några mil. Den ser ju söt ut på bild, men oj vilken sopig hoj. Den var trött som en gammal dieselmerca (förlåt Jörgen, jag ska tvätta min aura senare), svampig att åka på, bromsarna tog knappt, växlarna helt diffusa. Det var omöljigt att de indikeringar på instrumentpanelen. Motorn hördes knappt (kanske inte så konstigt då den knappt märktes heller). Men den hade massor med charm och var kul att köra.

Perfekt, gnid in the bara, hårdare!
Suck där fick man för man inte kunde komma :(
Men nästa gång! :D

Prioriterar man rostiga hjulbultar framför sjysst körning så blir det inte mycket åkt. Hur låter det nästa gång? Måste mata katten? :tungan

Kul att surtrajjan fick va med på bild. Jag fick ju det stora förtroendet att styra den några mil. Den ser ju söt ut på bild, men oj vilken sopig hoj. Den var trött som en gammal dieselmerca (förlåt Jörgen, jag ska tvätta min aura senare), svampig att åka på, bromsarna tog knappt, växlarna helt diffusa. Det var omöljigt att de indikeringar på instrumentpanelen. Motorn hördes knappt (kanske inte så konstigt då den knappt märktes heller). Men den hade massor med charm och var kul att köra.

Du kan va en surgubbe!

Ganska kul o springa igång en hoj när man får reda på efter man har blivit puttad hur man startar rullandes. Ja js jag behövde kanske lite motion...

Ganska kul o springa igång en hoj när man får reda på efter man har blivit puttad hur man startar rullandes. Ja js jag behövde kanske lite motion...

Var det inte Jerker som klagade på att du var tung :D

Kan vara bra att kolla om folk vet hur man startar rullandes. Alla har inte koll på det (gäller båda könen) :va :D

Micke:Kul med fina bilder!
Peter: underbar parkeringsfilm..vad svår det verka..

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra